سرمربی تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان پس از برتری تیمش مقابل راه ساری گفت: تماشاگران در سالن بازی جذاب و پرگلی را تماشا کردند.

لک در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود:بازی دو تیم راه ساری و گیتی پسند در طول لیگ همواره پرگل، جذاب و دیدنی مثل همین دیدار برای تماشاگران بوده است.

وی تصریح کرد: بازیکنان دو تیم در هر دو نیمه بازی خوبی را به نمایش گذاشتند که جا دارد از زحمات بازیکنانم در کسب این پیروزی و در مقابل ارائه بازی خوب بازیکنان جوان راه ساری تشکر کنم.

سرمربی گیتی پسند اصفهان گفت:مهم کسب سه امتیاز بازی و حضور در بالای جدول بود که به آن رسیدیم و امیدواریم که این پیروز ها همچنان برای تیم ما ادامه داشته باشد.

لک با اشاره به مدعی قهرمانی تیمش در لیگ امسال افزود:با جذب بازیکنان و کادرفنی خوب و باتجربه تیم گیتی پسند از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل محسوب می شود.

وی تصریح کرد: تیم راه ساری نیز از تیم های قدیمی فوتسال کشور است که بازیکنان جوان این تیم بازی قابل قبولی مقابل ما نمایش دادند که از تجربه بالای بازیکنانم بازی را باختند.

تیم صنایع گیتی پسند اصفهان از هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور موفق شد میزبان خود راه ساری 9 بر پنج در سالن ورزشی سید رسول حسینی شکست دهد.

صنایع گیتی پسند اصفهان با این پیروزی صاحب 24 امتیاز شد و در رده دوم جدول ایستاد./

برچسب ها: بازی ، فوتسال ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.