سرپرست اداره نظارت فنی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم گفت: با نصب این پل های عابر پیاده تعداد پل‌های عابرپیاده نصب شده و قابل بهره‌برداری در استان قم به 11 دستگاه رسید.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم: به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم، حمید رضا ذاکر از نصب سه پل عابر پیاده جدید در جاده‌های استان قم خبر داد.

سرپرست اداره نظارت فنی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم گفت: با نصب و راه اندازی این سه دستگاه پل عابر پیاده در عوارضی بزرگراه قم – تهران، آرامستان بهشت معصومه و کیلومتر چهار محور قم – کاشان تعداد کل پل‌های نصب شده و آماده بهره برداری در محورهای مواصلاتی استان قم به 11 دستگاه می رسد.

ذاکر خاطر نشان کرد : نصب پل‌های عابر پیاده در محورهای مواصلاتی و پرتردد در شهر ها و استان قم سبب افزایش حفظ جان عابران پیاده و کاربران جاده خواهد شد.

وی در پایان از استقبال این اداره کل از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای نصب و افزایش پل های عابر پیاده  گفت و افزود: ان‌شاء‌الله با برنامه ریزی انجام شده تعداد پل‌های عابر پیاده نصب شده تا پایان سال به 18 دستگاه خواهد رسید.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.