معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از امضای تفاهم‌نامه مابین این سازمان و شرکت نگار نصر خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان محمد دهقان از امضای تفاهم‌نامه مابین شرکت نگار نصر و سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خبر داد و اظهار داشت: این تفاهم‌نامه که در دو نسخه و سه ماده به امضا رسید شامل موضوعاتی از قبیل تعامل و همکاری در خصوص ایجاد اشتغال، برگزاری نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و بازاریابی و فروش محصولات تولیدی در قالب اقتصاد مقاومتی و صادرات در حوزه فرش دستباف است.

وی افزود: مدت این تفاهم‌نامه از تاریخ امضا که در مورخه سی‌ام تیرماه امسال است به مدت یکسال بوده که با نظر طرفین قابل تمدید است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه طرفین تفاهم‌نامه در قبال یکدیگر تعهداتی را دارند، عنوان داشت: مساعدت و پشتیبانی و ارائه مشاوره تخصصی در زمینه بازاریابی محصولات، مساعدت و ارائه مشاوره تخصصی در زمینه برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها و کمک به حضور تولیدکنندگان محصولات اقتصاد مقاومتی در نمایشگاه‌های داخل و خارج از کشور، تعامل و همکاری سازمان با شرکت در زمینه‌های آموزشی و برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای بسیجیان معرفی شده از طرف شرکت، فراهم کردن زمینه اشتغال برای آن‌ها و کمک به بازاریابی و فروش فرش‌ها از جمله تعهدات سازمان در این تفاهم‌نامه است.

این مسئول تصریح کرد: تعامل و همکاری با سازمان در امر تولید و فروش محصولات حوزه فرش دستباف، ارائه تسهیلات به تولید‌کنندگان فرش استان که از طرف سازمان معرفی می‌شوند و همکاری و تعامل با اداره فرش در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی و تولید فرش از جمله تعهدات شرکت در قبال سازمان طبق این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.