برگزاری اردوی تیم ملی جودو در سوچی روسیه حاشیه‌های جالبی را برای فدراسیون‌نشیان به وجود آورده است.

از ادعای جاماندن کاپیتان تا 5 نفر در صف صدور روادید

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون جودو برای آمادگی بیشتر تیم ملی جوانان قبل از رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان و همچنین آمادگی سه ملی‌پوش بزرگسال برای رقابت‌های کسب سهمیه المپیک، ورزشکاران خود را برای حضور در اردوی بین‌المللی در سوچی راهی روسیه کرد. این در حالی است که برگزاری این اردو نیز در تب و تاب روزهای پرحاشیه جودویی‌ها و تغییر در رأس فدراسیون بی‌سروصدا و حاشیه نبود.

بر این اساس،‌ محمدرضا رودکی کاپیتان سنگین وزن و تیم ملی بزرگسالان مدعی شده است که مسئولان فدراسیون به وی نگفته‌اند که از اسمش جزو لیست اردونشینان هست تا وی جابماند. بعد از هماهنگی‌هایی که مجید زارعیان سرمربی تیم ملی انجام داده بود. قرار شد من هم همراه تیم ملی به روسیه بروم، حضور در این اردو می‌توانست در آمادگی من کمک بسزایی کند اما متأسفانه مسئولان فدراسیون به من خبر ندادند و شیطنت‌هایی کردند تا از سفر جابمانم.

در میان این ادعا، سؤالی اساسی مطرح می‌شود که رودکی که حتی در اردوهای داخلی تیم ملی هم شرکت نمی‌کنند چطور حاضر است برای تمرین کردن تا روسیه برود!

از سوی دیگر تیم ملی جوانان با سرپرستی احمد کاظمی با ترکیب؛ جمال آبادی، فتحی‌پور، خجسته، تزتک، نیک اقبال و رشیدی تمرینات خود را در کنار قاسمی‌نژاد، ملایی و محجوب در روسیه آغاز کرده‌اند اما هنوز 5 جوان جودوکار در صف صدور روادید هستند و مشخص نیست آیا می‌توانند به روسیه برسند یا خیر.

رشنونژاد، قاسمی، رسولی، صدیقی، صفویه جودوکارانی هستند که در صورت صدور روادید تا روز دوشنبه 5 مرداد به سوچی اعزام خواهند شد. اردوی جودوکاران قرار است تا 10 مرداد ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جودو ، اردو ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار