رستگار: تلاش برای تیم ایده آل جواب نداد/ اصرارم برای جلسه در وزارت ورزش بی فایده بود

رئیس سابق فدراسیون جودو گفت: باوجود برنامه ریزی های انجام شده، تلاشها برای ساختن تیمی در استاندارهای بالا راه به جایی نبرد.

رستگار: تلاش برای تیم ایده آل جودو جواب ندادبه گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی رستگار بعد از کناره گیری از رياست فدراسیون جودو بیان کرد: تیم ملی خالی از جودوکار نخبه است و این رشته ورزشی شرایط خاصی را دارد، تلاشها برای ساختن تیمی در استاندارهای بالا  راه به جایی نبرده است.

وی افزود: با مروری بر حواشی جودو از سال ١٣٨٦ تاكنون، کاهش حواشی جودو مشهود است كه با إيجاد وفاق و همدلی بین اهالی جودو و حضور و مشورت روسای قبلی فدراسيون و قهرمانان بازنشسته و پیشکسوتان اين رشته ورزشی حاصل شده است هر چند كه بايد اقرار كنم، اين وضعيت از مطلوب ما فاصله دارد. 

رئیس سابق فدراسیون جودو افزود: در طول مدت خدمت خود در این مسئولیت که همزمان با دوره تحریم و مشکلات اقتصادی کشور بود، با مشکلات زیادی مالی مواجه بودیم و به خصوص از ابتدای امسال چندين بار به صورت حضوری و مكتوب از مسئولان وزارت ورزش درخواست كردم به اتفاق چند تن اعضای هيئت رئيسه فدراسيون برای تشريح و ارائه راه حل مشكلات جودو جلسه ای در وزارت ورزش تشكيل شود كه اصرار بنده افاقه نكرد و جلسه ای برگزار نشد.
 
رستگار، در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه ریزی برای ساختن آینده جودو ایران اشاره کرد و گفت: توجه ويژه براي شناسايي استعدادها و نخبه پروري با راه اندازي ليگ نونهالان و برگزاری لیگ ها و جشنواره ها با کمیت و کیفیت بالا در رده های سنی پایه نونهالان و نوجوانان وداشتن دو تیم ملی خوب در هر یک از رده های نوجوانان و جوانان ، بدون شک آینده ای روشن را برای جودو ایران ترسیم می کند. همچنین تامین  تاتامی و لباس جودو برای راه اندازی ٣٢ کانون جودو آموزشگاهی در دستور كار قرار گرفت كه ثمرات آن در آينده ديده خواهد شد.

وی در پایان اعلام کرد: از این پس قصد دارم، تمرکز بیشتری روی فعالیت های دانشگاهی خود داشته باشم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار