سرمربی تیم ملی بانوان اسکواش گفت: شرايط ورزشکاران خيلي خوب است و از لحاظ بدن سازی به 70 درصد آمادگي رسيده ايم.

حيدری: بانوان اسکواش به70 درصد آمادگي رسيده اندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نازنين حيدری در خصوص وضعيت اردوی اسکواش گفت: تمرينات حدود يک هفته است که در کيش برگزار مي شود و تا 8 مرداد ادامه دارد. روزی دو جلسه تمرين برگزار مي شود. که يک جلسه بدن سازي صبح زود در کنار ساحل است و دو جلسه ديگر تمرينات در کورت اسکواش انجام مي شود.

وی ادامه داد: شرايط ورزشکاران خيلي خوب است از لحاظ بدن سازي به 70 درصد آمادگي رسيديم. اميدواريم تا پايان اردو به 100 درصد آمادگي برسيم.

مربي تيم ملي اسکواش در ارتباط با شانس کسب مدال گفت: شانس کسب مدال ما نسبت به گذشته بيشتر شده است. در سال هاي پيش 15 روز قبل از شروع مسابقات اردو برگزار مي شد و ما به جمع 8 تيم برتر مي رسيديم و حتي نفر پنجم در رده سني هم داشتيم. ولي امسال دو ماه اردو برگزار شد و آمادگي نسبت به گذشته خيلي بيشتر است.

وي ادامه داد: بايد در نظر داشت که در بخش بانوان کار سخت تر است تمام ورزشکاران شرکت کننده در اين دوره از مسابقات جزء مطرح هاي آسيا هستند و مدال دارند ولي ايران تا کنون مدالي نگرفته است.

حيدری در ارتباط با امکانات اردوی کيش خاطر نشان کرد: اردوي تهران که مسعود سليماني در نظر گرفته بود بسيار عالي بود ولي در کيش با مشکلاتي روبرو بوديم و شرايط مطلوب نيست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار