سرپرست تیم فوتبال صبای قم از ادامه همکاری دایی با این تیم خبر داد.

حیات‌پور: دایی سرمربی صباست نه راه آهنعلی حیات‌پور در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ابراز علاقه مالک احتمالی باشگاه راه اهن برای جذب علی دایی گفت: شایعات ورزش ایران بسیار زیاد است این موضوع هم از همین شایعات می ‌باشد علی دایی با قدرت تمرینات صبا را پیگیری میک‌ند و با روحیه و انگیزه‌ای عالی مشغول آماده سازی تیم است.

وی در خصوص تصمیم احتمالی مالک باشگاه صبا برای انتقال این باشگاه به تهران گفت: این موضوع در جلسه بین مالک باشگاه صبا و استاندار قم مطرح شده است هر توافقی که حاصل شود برای ما لازم الاجرا است ولی بعید می‌دانم با توجه به فاصله کوتاه باقی مانده تا شروع لیگ در این زمینه اتفاق خاصی رخ دهد.

سرپرست تیم فوتبال در ارتباط با نحوه آماده سازی این تیم عنوان کرد: با انجام  2 دیدار تدارکاتی و تمرینات فشرده مشغول آماده سازی تیم برای شروع رقابت‌های لیگ برتر هستیم و تا زمان اولین دیدارمان مقابل استقلال اهواز به آمادگی لازم دقت خواهیم یافت چرا که اکثر نفرات صبا قبل از شروع تمرینات تیمی به دلیل بدنسازی انفرادی در امادگی خوبی به سر می‌برند.

حیات‌پور در خصوص جذب محمد قاضی و قاسم دهنوی بیان کرد: مذاکراتمان با قاضی مراحل پایانی را طی می‌کند و تاکنون قرارداد رسمی با این بازیکن بسته‌ایم ولی قرارداد قاسم دهنوی با صبا قطعی شده و وی در تمرینات تم حضور می‌یابد.

وی در رابطه با خروج میلاد نوری از فهرست نفرات صبا اظهار کرد: علی دایی اعتقادی بخ نوری ندارد و در صحبت‌هایی که با وی انجام داده خواستار جدایی دوستانه این بازیکن از فهرست نفرات صبا شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار