مرحله دوم لیگ استانی دوچرخه‌سواری کوهستان با حضور ۳۱ دوچرخه‌سوار گیلانی در مسیر کناری سفیدرود بخش بندر کیاشهر برگزار شد.

اجرای مرحله دوم لیگ استانی دوچرخه‌سواری کوهستان در گیلانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رییس هیات دوچرخه سواری گیلان گفت: این مرحله از مسابقات در مسافتی به طول ۳ هزار و ۹۰۰ متر در ۲ گروه سنی جوانان و بزرگ‌سالان برگزار شد که مسابقه جوانان در ۳ دور و مسابقه بزرگ‌سالان در ۵ دور اجرا شد.

ایمان دلیل حیرتی افزود: در گروه سنی جوانان ۱۶ دوچرخه‌سوار شرکت کردند که علی لاجی زاده از رشت، رضا قلی پور از لاهیجان و خداداد محمدزاده از رشت به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند

وی همچنین اظهار داشت:در گروه سنی بزرگ‌سالان ۱۵ دوچرخه‌سوار حاضر شدند که محمد پورقدم از رشت، ایمان شنگول نیا و گودرز بافکر هر دو از لاهیجان به ترتیب اول تا سوم شدند.

رییس هیات دوچرخه سواری گیلان با بیان اینکه دوچرخه‌سواران شرکت‌کننده از شهرهای رشت، آستانه، کیاشهر، لاهیجان، لنگرود و رودسر در این مسابقات حاضر شدند اعلام کرد:مرحله پایانی لیگ استانی دوچرخه‌سواری کوهستان در شهرستان آستارا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.