آیا آمریکا برای دلجویی از رژیم صهیونیستی، جاسوس صهیونیست را آزاد می‌کند؟

برخی مقامات آمریکایی از آزادی "جاناتان پولارد" صهیونیست در چند هفته آینده خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، دولت اوباما برای بهبود روابط با رژیم صهیونیستی پس از توافق هسته ای ایران، ممکن است یک جاسوس صهیونیست -- که نزدیک به 30 سال است در زندان آمریکا به سر می برد -- را آزاد کند.

"جاناتان پولارد،" جاسوس یهودی اهل آمریکا یک سال پس از آغاز جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بوسیله مأموران فدرال بازداشت و به حبس ابد محکوم شد.

این مسئله خشم رژیم صهیونیستی را بر انگیخت. "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای آزادی وی بسیار تلاش کرد. اما باراک اوباما در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد این شخص باید همانند دیگر آمریکایی ها مجازات شود.

گفته می شود توافق هسته ای ایران و کشورهای 1+5 موضع واشینگتن را در قبال رژیم صهیونیستی تغییر داده است. نتانیاهو یکی از مخالفان سرسخت این توافق بود و این مسئله شکاف بزرگی در روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی ایجاد کرد.

براساس گزارش وال استریت ژورنال، برخی مقامات آمریکایی از آزادی "پولارد" در چند هفته آینده خبر دادند. این در حالی است که مقامات کاخ سفید و وزارت دادگستری این مسئله را انکار کرده اند.

"جاناتان پولارد،" از سال 1984 در ایالت کارولینای شمالی در زندان به سر می برد. او کارمند بخش اطلاعات نیروی دریایی آمریکا بود و اسرار نظامی شوروی، پاکستان، سوریه و لیبی که سرویس های اطلاعاتی آمریکا گرد آوری کرده بود را در ازای دریافت پول و هدایای گرانبها به رژیم صهیونیستی تحویل می داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد محمدزاده
۱۲:۰۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
1985 صحیح است.
آخرین اخبار