پایان مهلت ثبت و معرفی فیلم ها امسال از سوی فیلم سازان به چهل و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های علمی – آموزشی و تربیتی رشد30 مرداد تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اهمیت نقش فیلم رشد در تعلیم و تربیت گفت: جشنواره بین المللی فیلم‌های علمی – آموزشی و تربیتی رشد، اولین و قدیمی ترین جشنواره سینمایی کشور با نزدیک به نیم قرن قدمت با حضور فیلم سازان داخلی و چندین کشور جهان با هدف ارتقای سطح علمی و خلاقیت دانش آموزان هر ساله در کشور برگزار می شود.

قنبری افزود: جشنواره ابتدا با اعلام فراخوان برای فیلم سازان داخلی و خارجی جهت معرفی فیلم های خود به جشنواره کلید می‌خورد.

به گفته وی : توجه به وجود ظرفیت های مناسب هنری و سینمایی در استان، فیلم سازان استان اعم از دانش آموزان، فرهنگیان و گروه های آزاد نسبت به تولید و ارائه آثار خود و حضور پررنگ در جشنواره اقدام کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: پس از ثبت و شناسایی آثار، مرحله اصلی جشنواره آبان ماه به میزبانی تهران یا یکی از شهرهای دیگر کشور به مدت یک هفته، با ارزیابی و داوری آثار و معرفی فیلم های برتر انجام می‌گردد.

قنبری گفت : در دوره قبل جشنواره در سال 93 اثر یک دانش آموز فیلم ساز مازندرانی جزء فیلم های منتخب جشنواره بود، از همه فیلم سازان استان خواست جهت ثبت نام در جشنواره و معرفی آثار خود به سایت www.festival.roshd.ir مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق و یا دبیرخانه جشنواره استان گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران ارتباط بگیرند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.