کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران با تاکید براینکه چیزی را به اسم خستگی در ورزش بسکتبال نمی‌شناسد از وضعیت مطلوب ملی‌پوشان پیش از اعزام به رقابت‌ها اطلس‌اسپورت خبر داد.

صمدنیکخواه بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این پرسش که پس از حضور در دو لیگ فرسایشی و شرکت در تمرینات دالاس ماوریکس خسته نیستید؟ اظهار کرد: به عنوان یک بازیکن هرگز از بسکتبال خسته نمی‌شوم. تنها چیزی که خستگی من را رفع می‌کند بازی بسکتبال است. مهم نیست تمرینات چقدر سنگین و طاقت‌فرسا باشد، از چیزی که لذت می‌برم خسته نمی‌شوم.  

وی درباره تمرینات تیم ملی بسکتبال گفت: به نظر من تمرینات تیم ملی خیلی فشرده نبود. بعضی از بچه‌ها  تمرین نداشتند و طبیعی بود به آن‌ها فشار وارد شود. این میان بازیکنانی که تمرین کرده بودند، فشار کمتری را تحمل کردند. تمرینات بائرمن بیشتر تاکتیکی است و به عبارت بهتر، تمرینات ما بیشتر اطلاعاتی بود تا بدنی. سرمربی تیم هم می‎‌خواهد با آماده شدن بازیکنان سیستم‌های خود را جا بیاندازد.  

بهرامی درباره این‌که گفته می‌شود لیگ ایران فرسایشی است، توضیح داد: من معنی این حرف را متوجه نمی‌شوم. ما نباید دنبال بهانه باشیم. لیگ ما مدت‌هاست تمام شده و بازیکنان با چند هفته استراحت به خوبی ریکاوری می‌شوند. به هرحال معتقدم بازیکنان تیم ایران در وضعیتی عالی و آرمانی به سر می‌برند.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار