سارق موتورسواري حين سرقت يک کيف زنانه ، صورتش با شانه تخم مرغ همراه طعمه اش برخورد کرد، به زمين خورد و نصيبش از اين سرقت تخم مرغ شد .

محسنی////تخم مرغ هایی که به داد زن جوان رسید!
به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، سارق موتورسواري حين سرقت يک کيف زنانه ، صورتش با شانه تخم مرغ همراه طعمه اش  برخورد کرد، به زمين خورد و نصيبش از اين سرقت تخم مرغ شد .

اواخر هفته گذشته بود که ماموران کلانتري شفا در جريان دستگيري يک کيف قاپ  توسط  شهروندان قرار گرفتند. بدين ترتيب بود که ماموران تجسس کلانتري به محل دستگيري متهم در حوالي خيابان هدايت اعزام شدندو دريافتند سارق موتور سواري که قصد سرقت کيف يک زن جوان را داشت، با مقاومت طعمه اش روبه رو مي شود که در اين ميان تعادل زن جوان برهم مي خورد و شانه تخم مرغي که همراهش بود، به صورت کيف قاپ برخورد مي کند .

اين امر باعث مي شود تا سارق موتورسوار تعادلش را از دست بدهد و به زمين بخورد . در ادامه سارق توسط شهرونداني که شاهد ماجرا بودند دستگير و تحويل ماموران پليس داده شد .پرونده متهم در شعبه 703 دادسراي مشهد مطرح و توسط بازپرس محمد عليزاده بررسي  شد که در نتيجه آن متهم تا تکميل تحقيقات قضايي و انتظامي وکشف ديگر جرايم احتمالي راهي زندان شد .

انتهای پیام/
برچسب ها: تخم مرغ ، سرقت ، بدشانش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۲:۲۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
فردا ازاد میشه راهشو با تجربه بهتر و بیشتر ادامه میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
فردا ازاد میشه راهشو با تجربه بهتر و بیشتر ادامه میده
آخرین اخبار