پیشکسوت تیم فوتبال گفت: پرویز مظلومی یکی از بازیکنان خوب فوتبال کشورمان بوده و شک نکنید در صورت حل مشکلات مالی، نداشتن حواشی استقلال یکی از مدعیان قهرمانی است.

محمود فکری، در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص پیش بینی‌اش از حضور پرویز مظلومی در استقلال اظهار کرد: البته مظلومی یکی از مربیان خوب فوتبال کشورمان است که می‌تواند حضور وی در استقلال توام با موفقیت باشد.
 
وی در ادامه افزود: موفقیت استقلال فقط به عملکرد شخص مظلومی بر نمی‌گردد بلکه به کادر فنی و مدیریت خوب و نداشتن مشکلات مالی و نبود مسائل حاشیه‌ای در تیم بر می‌گردد.
 
 فکری ادامه داد: به نظر من استقلال با مظلومی می‌تواند پتانسیل قهرمانی را داشته باشد.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص علمکرد تیم استقلال در جذب بازیکن عنوان کرد: استقلال در فاصله زمانی نقل وانتقال همه بازیکنانی را که مورد نظرش بوده جذب و نظرات سال گذشته را نیز حفظ کرده است و شاید این مهم عامل موفقیت استقلال باشد و می‌توان گفت در فصل  نقل و انتقالات موفق ظاهر شده است .
 
وی در مورد حضور قلعه‌نویی در ملوان بندر انزلی نیز گفت: قلعه‌نویی یکی از مربیان خوب فوتبال کشورمان است که کارنامه درخشانی دارد حضور وی در ملوان می‌تواند موثر باشد اما موفقیت در این تیم نیاز به انجام یک سری تغییرات دارد که اگر تغییرات حاصل نشود شاید موفق نباشد.
 
فکری بیان کرد: من از نزدیک با این کار کرده‌ام و به خوبی می‌دانم که وی پتانسیل قهرمان کردن یا موفقیت تیمی را دارد.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود قلعه‌نویی استراحت می‌کرد گفت: اینکه کیا سرمربی به دلیل نتایج ضعیف خسته شده و نیاز به استراحت دارد نمی‌تواند جالب توجه باشد به نظر من امیر نیازی به استراحت ندارد و می‌تواند با ملوان نتیجه لازم را بدست آورد.
 
 وی در پایان گفت: امیدوارم امسال شاهد لیگ پویا و جذابی باشیم و به لحاظ بار فنی فوتبال و مسابقات زیبایی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار