حساسیت عوامل «تهران من» به این پروژه باعث شده هنوز در مرحله بازنویسی فیلمنامه باقی بماند.

«تهران من» همچنان در مرحله بازنویسی فیلمنامه استعبدالله علیخانی کارگردان و تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی «تهران من» گفت: در حال حاضر هنوز در مرحله بازنویسی فیلمنامه هستیم و جلسات متعددی راجع‌به این موضوع برگزار کردیم چون اعتقاد گروه بر این است که قصه قوام کافی را نگرفته و باید به آن دیدگاه دلخواه ما برسد.

وی افزود: حساسیت ما روی قصه و مدت زمانی که این بار روی نگارش آن گذاشتیم بر روی هیچ کدام از پروژه‌ها تا به این لحظه انجام ندادیم و فعلاً‌هم راضی نیستیم تا زمانی که به نقطه دلخواه برسد.

علیخانی بیان کرد: تجربه و شناخت بالای ما از سینما باعث شده انتظارات مخاطبان از ما بیشتر شود و همیشه منتظر دیدن کار خوبی از ما باشند ما هم متقابلاً‌ باید به شعور آنها احترام بگذاریم و فیلمی در خور آنها تولید کنیم.

وی افزود: از طرفی هم در سینمای حال حاضر ایران باید بسیار حساب شده و مطمئن کار کرد چون اگر با اهداف مثبت پیش نرویم حتماً شکست خواهیم خورد چرا که اکثر فیلمها از سمت مخاطبان پس‌زده شده و آنها با سینما قهر کردند.

علیخانی در پایان خاطر‌نشان کرد: سعی ما بر این است و امیدواریم که تا یک ماه آینده کلید کار را بزنیم و حساسیتهای ما به نتیجه مطلوب برسد.

گفتنی است کارگردانی «تهران من» برعهده محمد‌حسین فرحبخش و تهیه‌کنندگی آن بر عهده عبدالله علیخانی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار