این گزارش را تا انتها بخوانید چرا که می خواهیم با یک حرکت موجی و جالب،آلارم تلفن همراه خود را خاموش کنید.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛اگر شما هم صبح ها دغدغه زود بيدار شدن داريد با ما همراه باشيد چرا كه مي خواهيم يك روش جالب و جديد را برای نحوه بيدار شدنتان آموزش دهيم.


با حرکت دست آلارم تلفن همراه خود را خاموش کنید+ آموزش تصويري


Wave Alarm اپلیکیشن اندرویدی است که با استفاده از آلارم آن دیگر نیازی به در دست گرفتن تلفن و قطع کردن صدای هشدار ندارید، بلکه تنها با یک حرکت موجی دست می توانید صدای آلارم را قطع نمایید. این اپلیکیشن در واقع از طریق دوربین حرکت دست شما را شناسایی کرده و صدای زنگ را قطع می کند ، و امکان انتخاب آهنگ زنگ دلخواه را هم به کاربر می دهد.


با حرکت دست آلارم تلفن همراه خود را خاموش کنید+ آموزش تصويري


نحوه کار با اپلیکیشن Wave Alarm :
تلفن خود را پس از تنظیم آلارم بر روی ساعت مورد نظر در کنار تخت خوابتان قرار دهید و هنگامی که صبح به صدا در می آید تنها کافیست دست خود را در مقابل گوشی تکان دهید تا صدای آلارم قطع شود. جهت استفاده از تایمر این اپلیکیشن هم کافیست وارد پنل Intervals شوید.

بخش تنظیمات این اپلیکیشن به شما امکان تنظیم حساسیت دوربین در هنگام تشخیص حرکت دست را می دهد. هر دو قابلیت آلارم و تایمر در این اپلیکیشن به همین روش قطع می شوند (حرکت دست) و برای هر کدام می توان حساسیت دوربین را مشخص نمود.


با حرکت دست آلارم تلفن همراه خود را خاموش کنید+ آموزش تصويري


باید بگوییم اولین و مهمترین نقطه ضعف برنامه نداشتن حالت Snooze (تکرار آلارم پس از ۱۰ یا ۱۵ دقیقه) است. همچنین ممکن است برای بعضی از افراد، تنها تکان دادن دست جهت بیدار شدن کافی نباشد و همین قابلیت موجب خواب ماندنشان شود. در نهایت امکان خاص قطع کردن صدای زنگ به شما کمک می کند تا دیگر اول صبح تلفن همراهتان را به زمین نیاندازید.

همچنین یک احتمال ضعیف دیگر، قطع شدن صدای زنگ در اثر حرکت یک شئ یا فرد دیگر در اثر حرکت باشد که شما را در زمان مناسب بیدار نکند. با این حال می توانید در بخش تنظیمات میزان حساسیت دوربین را برای جلوگیری از این مشکل کم یا زیاد کنید.


انتهای پیام/
برچسب ها: حرکت دست ، wave alarm ، اندروید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار