سریال «آسپرین» مضمونی معمایی دارد و قرار است در 6 فصل ساخته شود و حدود یک ماه از تصویر‌برداری فصل اول آن می‌گذرد.

فرهاد نجفی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلوزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سریال «آسپرین» گفت: سریال «آسپرین» قرار است در 6 فصل ساخته شود و حدود یک ماه از تصویر‌برداری فصل اول آن می‌گذرد و در مراحل پایانی قرار گرفته است، سریال مضمونی معمایی دارد و با گره‌های مختلفی که در کار داریم تماشاچی را در مسیری قرار می‌دهیم که با داستان به جلو هدایت می‌شود.

وی افزود: فصل اول 6 قسمت خواهد بود و فعلاً مجوز ساخت فصل اول صادر شده است و بخش‌های بعدی سریال نیز قرار است در 10 قسمت مقابل دوربین برود.

تهیه‌کننده «آسپرین» عنوان کرد: همزمان با تصویر‌برداری تدوین شروع شده است و لوکیشن اصلی این مجموعه در تهران است همچنین پخش این سریال در سایر کشورهای از اصلی‌ترین اهداف ما است.

کارگردان «ماتادور» تصریح کرد: مسأله اصلی در سریال‌های شبکه نمایش خانگی این است که هر قسمت باید به موقع و در زمان مقدر پخش شود ولی در کشور برای بعضی از این سریال‌ها برنامه‌ریزی دقیقی نداریم و بعد‌ از استقبال از سریال به طور ناگهانی متوقف می‌شوند.

وی افزود: در سریال «آسپرین» با برنامه‌ریزی مناسب سعی کردیم در ساختار و پخش سریال به استاندارد‌های جهانی نزدیک شویم و به تعهداتی که به مخاطبان داریم وفادار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بازیگران فصل اول سریال فرخ نعمتی، علیرام نورایی، رضا راد، سلمان فرخنده، میثم رازفر، رضا با‌دامچی، و بازیگر خردسال نادیا نجفی هستند.

سایر عوامل تولید عبارتند‌از: آهنگساز: رامین کوشا، تدوین: حمید سلیمان، مدیر جلوه ویژه: سعید گرمابداری، مدیر تصویر‌برداری، فرشاد گل‌سفیدی، طراح گریم: عظیم فراین، طراح صحنه: امیر‌حسین حداد، طراح لباس: گلاره جور‌خانی، صدابردار: محمد‌کیان ارثی، برنامه‌ریز: رضا سخایی، مجری طرح: عظیم فراین و... هستند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار