سردار اسکندر مومنی در نشست خبری با خبرنگاران از کاهش آمار جرائم در کشور طی چهار ماهه ابتدایی امسال خبر داد و گفت: در چهار ماهه ابتدای امسال 190 تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  سردار اسکندر مومنی  افزود: در این مدت آمار سرقت 7درصد و قتل 2درصد کاهش یافته است.

سردار مومنی با بیان اینکه تعداد کشته شدگان تصادفات در این مدت به حداقل رسیده است، تصریح کرد: موضوع کاهش سوانح و تصادفات جاده ای به عنوان یکی از اولویت های اصلی پلیس در دستور کار قرار دارد.

جانشین فرمانده ناجا گفت: با تلاش‌های نیروهای نظامی، در حال حاضر امنیت در تمامی مناطق کشور برقرار است.

سردار مومنی آمایش مناسب مرزی و ایجاد امنیت پایدار در این مناطق را مورد تاکید قرار داد و افزود: در حال حاضر تمامی تحولات منطقه را پیگیری و رصد می‌کنیم و تمام نیروهای ما برای برخورد با هر نوع تهدید آمادگی کامل دارند.

وی  اظهارکرد: در هر صحنه‌ای که مشارکت مردم مشاهده شده از این بستر عظیم در تمامی حوزه‌ها استفاده شده است.

سردار مومنی با بیان اینکه تعداد کشته شدگان تصادفات در این مدت به حداقل رسیده است، تصریح کرد: موضوع کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی پلیس در دستور کار قرار دارد.

جانشن فرمانده ناجا یادآور شد: در رابطه با کاهش تصافات سه موضوع در دستور کار قرار داشته که شامل ارتقاء فرهنگ رانندگی با مشارکت مردم، استفاده از سیستم‌های هوشمند برای کنترل تردد و ارتقاء مولفه‌های ایمنی می‌شود

انتهای پیام/س
برچسب ها: همدان ، کشف ، مواد مخدر ، امنیت ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.