بجنورد؛

کاهش میزان جرائم خشن در کشور

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: بر اساس گزارش‌های ناجا، میزان جرائم خشن در کشور کاهش یافته و میزان سرقت‌ها هم با کاهش هفت درصدی مواجه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سردار اسکندر مومنی در آیین صبحگاه مشترک نیروی‌های انتظامی استان خراسان شمالی بیان داشت: امنیت کامل و قابل قبولی را از نقطه صفر مرزی تا عمق شهرها داشته‌ایم که این به برکت نظام جمهوری اسلامی است.

وی به رویکرد مردم محورانه نیروی انتظامی در مقوله برقراری امنیت اشاره کرد و گفت: اگر می‌بینیم امنیت در کشور وجود دارد به واسطه رهنمودهای رهبری و حضور مردم در صحنه است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: به طور قطع امنیتی که بدون حضور و مشارکت مردم باشد، شکننده خواهد بود، از این رو نیروی انتظامی معتقد به مشارکت و حضور مردم در تأمین امنیت است.

مومنی با بیان اینکه یکی از رویکردهای امنیت مردم محور همان اجرای طرح پلیس افتخاری است، گفت: آحاد مردم باید نسبت به مقوله امنیت حساس بوده و در این عرصه مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مجرمان باید همواره احساس ناامنی کنند، تصریح کرد: باید به سمتی برویم تارائم و شمار مجرمان کاهش یابد. 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی درباره تشکیل قرارگاه سرقت و کاهش میزان سرقت‌ها بیان داشت: بر اساس گزارش‌های ناجا، میزان جرائم خشن در کشور کاهش یافته و میزان سرقت‌ها هم با کاهش هفت درصدی مواجه است.

وی یکی از دلایل موفقیت در کاهش سرقت را راه‌اندازی قرارگاه مبارزه سرقت برشمرد و خاطرنشان کرد: این کاهش‌ها را در استان خراسان شمالی هم داریم که یک توفیق محسوب می‌شود.

آیین صبحگاه مشترک نیروی های انتظامی خراسان شمالی در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

انتهای پیام /ش
برچسب ها: جرائم ، سرقت ، مومنی ، بجنورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.