مدیرکل امور مالیاتی گلستان از تسلیم 80 درصدی اظهارنامه مالیاتی توسط مردم استان خبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ علی‎اصغر هزارجریبی افزود:مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی تا ساعت 24 روز 31 تیرماه بود که مهلت آن به پایان رسید و این مهلت دیگر قابل تمدید نخواهد بود.

وی با بیان اینکه ارایه ندادن اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی، به محرومیت از معافیت پایه مالیاتی و همچنین تعلق جرایم غیرقابل بخشش منجر می شود ، افزود: امسال برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی مردم نیازی به مراجعه حضوری به ادارات مالیات را نداشتند بلکه همه اظهارات مالیاتی بصورت الکترونیکی دریافت می شد.

 هزارجریبی با بیان اینکه مالیات و عوارض هر شهرستان در همان شهرستان هزینه می‎شود، خاطرنشان کرد: سال گذشته 68 میلیارد تومان عوارض به شهرداری‎ها و دهیاری‎ها پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه قسمتی از درآمد شخص بابت مالیات وصول می‎شود، افزود: مالیات اخذ شده وارد خزانه کشور خواهد شد و صرف هزینه‎های جاری در جامعه نیزمی‎شود.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان با بیان اینکه گلستان از معافیت مالیاتی بالایی برخوردار است، تصریح کرد: شاکله فعالیت اقتصادی در گلستان از طریق کشاورزی است و مشاغلی نظیر دامداری، مرغداری، باغبانی و کشاورزی از پرداخت مالیات معاف هستند.

هزارجریبی گفت: در سال گذشته ۶۰ هزار اظهارنامه مالیاتی در استان دریافت کرده‌ایم که میزان کل وصولی آن ۲۲۷ میلیارد تومان بود.

وی در پایان بیان کرد: مودیان با تسلیم اظهارنامه مالیاتی سالانه 12 میلیون تومان از معافیت مالیاتی برخوردار می‎شوند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.