مربی تیم فوتبال راه آهن تهران گفت : کمیته استیناف با تغییر عادلانه رای حق را به حق دار رساند.

رضا شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد : خوشبختانه کمیته محترم استیناف فدراسیون فوتبال با بررسی دقیق روی پرونده مارتین موتومبا و واحراز بی گناهی تیم فوتبال راه آهن با تغییر عادلانه رای اولیه حق را به حق دار رسانده و زمینه حصور راه آهن در لیگ پانزدهم را فراهم کرد.

وی افزود :البته حمایت های دادستانی از باشگاه راه آهن تاثیر زیادی در بازگشت حکم به سود تیم ما داشت و از طرف تمام مجموعه باشگاه از آن ها تشکر ویژه ای میکنم.

شاهرودی در ادامه عنوان کرد : بازگشت فرهاد کاظمی در این شرایط بحرانی بهترین پشت گرمی برای بازیکنان راه آهن بود و وی با مردانگی خویش در طول این مدت روحیه بازیکنان ما را در سطح فوق العاده بالایی نگه داشت.

مربی تیم فوتبال راه آهن گفت : خدا به دل جوانان راه آهن نگاه ویژه ای داشت چرا که آن ها بدون دریافت قسمت زیادی از مبلغ قراردادشان با زحمت فراوان تیم را در لیگ برتر نگه داشتند و حقشان نبود به این شکل با مسابقات خداحافظی کنند.

وی در خصوص روند آماده سازی تیم راه آهن بیان کرد : بدون توجه به اتفاق رخ داده تمرینات خود را پی گرفتیم و اکنون مراحل بدنسازی را پشت سر می گذاریم .البته از مسئولان سازمان لیگ درخواست میکنم با در نظر گرفتن این موضوع که چند تیم به تازگی تمرینات خود را شروع کرده اند ، لیگ برتر را در صورت امکان با 2 هفته تاخیر آغاز کند چرا که برنامه بازی ها در سال جدید این فرصت را به سازمان لیگ می دهد.

شاهرودی اضافه کرد : اگر لیگ با تاخیر شروع نشود مجبوریم با 40 %آمادگی در هفته اول به مصاف تیم قدرتمند فولاد برویم .با برنامه ریزیهای کاظمی در همان روزهای آغازین لیگ آمادگی لازم را به دست می آوریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار