مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، از تدوین مطالعات شناختی و عارضه‌یابی صنایع ماشین سازی و قالب‌سازی پلاستیک ایران خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، امیر طیبی نژاد اظهار داشت: براساس درخواست دفتر صنایع تکمیلی پتروشیمی کشور و تأیید سازمان صنایع کوچک، این شرکت با  مشاور خبره اقدام به تهیه گزارش مطالعات شناختی و عارضه‌یابی صنایع ماشین‌سازی و قالب‌سازی پلاستیک کرد.

وی مدت زمان اجرای این مطالعات را یکسال اعلام و خاطرنشان کرد: استان قم با توجه به استقرار واحدهای فعال در بخش تخصصی پتروشیمی و صنایع پایین دستی این صنعت دارای ظرفیت و توانمندی است که کمک قابل توجهی به  تدوین این مطالعات در سطح کشور کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم بیان داشت: بررسی و کار کارشناسی این مطالعات کاربردی و قابل دسترسی  و استفاده برای تمام فعالان صنعت ماشین سازی و قالب سازی پلاستیک است.

وی با مهم ارزیابی کردن این مطالعات برای کشور توضیح داد: معرفی صنایع ماشین سازی در ایران، معرفی انواع ماشین آلات پلاستیک و دسته‌بندی آنها، بررسی بازارهای بین المللی صنایع ماشین سازی پلاستیک، تحلیل چالش‌ها و ارائه راه‌کارهای بهبود و.... از مهم‌ترین بخشهای مورد بررسی قرار گرفته این مطالعات است.

طیبی‌نژاد از دیگر مزیت‌های مطالعات شناختی و عارضه‌یابی صنایع ماشین سازی و قالب‌سازی پلاسیتک ایران،  رصد دقیق فرصت‌های سرمایه گذاری و مطالعات امکان‌سنجی برای متقاضیان ورود به این بازار مهم بیان کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار