مدیر برون سپاری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: طرح‌های ارائه شده به صندوق نوآوری و شکوفایی در حد پیش‌نویس هستند و طرح کاملی در جهت منابع مالی به شمار نمی‌رود.

محمود قصاع مدیر برون سپاری صندوق نو آوری و شکوفایی در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خببرنگاران جوان  اظهار کرد: اکثریت طرح‌ها به خصوص بالای 70درصد طرح‌های ارائه شده به صندوق نوآوری و شکوفایی در حد پیش‌نویس هستند و طرح کاملی برای ارزیابی‌ها در جهت منابع مالی به شمار نمی‌روند. 
 
وی در ادامه افزود: به همین دلیل کارگزاران ارزیابی طرح‌های شرکت‌های دانش بنیان باید بیش از پیش به وظایف خود عمل کنند و قبل از ارزیابی به مشاوره ایده پردازان بپردازند. 
 
 مدیر برون سپاری صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به طرح‌های امکان سنجی تصریح کرد: طرح‌های امکان سنجی زیادی از شرکت‌های دانش بنیان و از نهاد‌های دانشگاهی به وجود آمده و محققان قوی با توان عملی طراح این ایده‌ها هستند. 
 
وی تاکید کرد: محققان نمی‌توانند طرح تجاری سازی و امکان سنجی قوی ارائه کنند و زمان زیادی از کار ارزیابی طرح‌های شرکت‌های دانش بنیان صرف جمع آوری اطلاعات یک طرح می‌شود. 
 
قصاع در پایان عنوان کرد:محققان نمی‌توانند تقاضاهای خود را برای اجرایی کردن یک طرح به صندوق ارائه کننده و صندوق نوآوری و شکوفایی علاوه بر این که از طرح‌ها حمایت مالی می‌کند بلکه از لحاظ حقوقی و فکری نیز آن‌ها را حمایت می‌کند. 

 
انتهای پیام/

برچسب ها: طرح ، فناوری ، نوآوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار