طرح آموزشی تابستانه مکالمه عربی براساس مصوبه مدیر حوزه‌ علمیه قم برای طلاب

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق حجازی‌زاده مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) گفت: از تابستان سال آینده طرح مکالمه عربی در تمامی مدارس الزامی خواهد شد.
 
وی در خصوص برگزاری ازمایشی این طرح ادامه داد: امسال این طرح برای تعداد معدودی در حدود 300 نفر در چند مدرسه از جمله مدرسه شهید صدوقی، امام مهدی(عج)، 14 معصوم وغیره در حال اجراست.

حجازی زاده با توجه به اهمیت این طرح بیان کرد: این نیاز از سال های گذشته حس شده بود واز سال دیگر این طرح در تمامی مدارس علمی الزامی خواهدشد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) به برگزاری این طرح دراستان های دیگر خبر دادوگفت: امسال در شش استان دیگر علاوه بر قم مانند یزد، سیستان و شهرکرد و ... در حال برگزاری است.
 
وی افزود: این طرح از 29 تیرماه آغاز شده و تا هفتم شهریورماه ادامه دارد و طلاب شرکت کننده در مجموع 400 ساعت آموزشی را تا پایان پایه سوم می‌گذرانند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) در پایان ضمن امیدواری از موفقیت این طرح عنوان کرد: 140 ساعت آموزشی این دوره در تابستان امسال، 60 ساعت در ترم آینده تحصیلی، 140 ساعت تابستان سال آینده و 60 ساعت نیز در ترم اینده تحصیلی خواهد بود.
 


انتهای پیام/ ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.