نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس گفت: ؛ با کمال تاسف باید بگویم که بعضی وزارتخانخه‌ها و شخص وزرا در عمل اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارند و تصمیمات آنها نشانه‌های آشکاری از این بی‌توجهی است.

برخی از وزرا در عمل اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودر آهنگ در مجلس در جلسه علنی امروز چهارشنبه (31 تیرماه) در نطق میان دستور خود گفت: آنچه که در راه مذاکرات هسته‌ای بدست آمده، مرهون هدایت‌های مقام معظم رهبری و مقاومت و ایستادگی ملت ایران بوده است.

وی افزود: مجلس هم افتخار دارد با دخالت، هشدار و موضع‌گیری‌های به موقع و تصویب قانون الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای وظایف خود را به خوبی انجام داده و در ادامه راه نیز با بررسی دقیق متن برجام تکلیف خود را در قبال ملت انجام خواهد داد، نتیجه متن بررسی برجام هرچه باشد، سیاست‌های منطقه‌ای و جهانی ایران تغییر نخواهد کرد و استکبارستیزی و حمایت از مستضعفان که از افتخارات ملت است، ادامه می‌یابد.

پورمختار تاکید کرد: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تنها راه بیرون رفت از مشکلات اقتصادی است و نباید چشم امید به بیگانگان داشته باشیم؛ با کمال تاسف باید بگویم که بعضی وزارتخانه‌ها و شخص وزرا در عمل اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارند و تصمیمات آنها نشانه‌های آشکاری از این بی‌توجهی است.

وی ادامه داد: عدم جذب یارانه تولید، بی‌توجهی به مشکلات تولیدکنندگان، دستور مستقیم به واردات کالاهای غیرضروری، عدم همکاری و اقدام جهت واردات کالاهای استراتژیک و دانش فنی، عدم حمایت از صاحبان اندیشه‌های صنعتی و بی‌توجهی‌های دیگر از نمونه‌های بارز و روشن عدم اعتقاد نعمت‌زاده به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خطاب به نمایندگان تصریح کرد: شما نمایندگان مجلس که گله‌مندی و انتقادات صریح مقام معظم رهبری از بی‌توجهی به اقتصاد مقاومتی را می‌شنوید، تکلیفی برای خود برای برخورد، سوال و استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت نمی‌دانید؟ وزارتخانه‌های نیرو و جهاد کشاورزی نیز با عملکردهای نامطلوب در این جرم نابخشودنی سهیم هستند و باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.