مدیر کل معاونت راهبردی قوه قضایه طی نامه ای به وزیر بهداشت عنوان کرد

خدمت گزاری به محرومین، الگویی موفق از مدیریت کلان کشور/ قدردانی از تیم درمانی بیمارستان لقمان حکیم

مدیر کل معاونت راهبردی قوه قضایه، طی نامه‌ای به وزیر بهداشت از زحمات و تلاش های تیم درمانی و پشتیبانی بیمارستان لقمان حکیم در طول یازده روز بستری بیمار خود در این بیمارستان، قدردانی کرد.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از (وب دا)؛  پرویز اسدزاده مدیر کل معاونت راهبردی قوه قضایه در نامه خود به دکتر هاشمی، ضمن اشاره به تلاش بی وقفه خدمتگزاران حوزه بهداشت و درمان، گفت: دستاوردهای سال های اخیر وزارت بهداشت، محصول همدلی، هماهنگی و همکاری تمامی دست اندرکاران حوزه سلامت، با مدیریت جهادی و مدبرانه جنابعالی است.

اسدزاده در این نامه افزود: توفیق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خدمت گزاری به اقشار مختلف جامعه به ویژه محرومین و مستضعفین، الگویی موفق از مدیریت کلان در کشور به شمار می آید.

وی، به خدمات ارزشمند مجموعه بیمارستان لقمان حکیم در رسیدگی به بیماران اشاره کرد و افزود: انسجام در خدمت رسانی، تلاش بی وقفه، حسن تدبیر مدیران، دلسوزی و همدلی تیم درمانی و پشتیبانی در طول یازده روز بستری بیمار خود در این بیمارستان قابل تحسین است.

وی همچنین، از پزشکان، پرستاران، بخش پذیرش و خدمات بیمارستان لقمان حکیم به دلیل سعه صدر، حس نوع دوستی و حسن خلق که با ظرافت و دقت نظر از بیماران مراقبت می کنند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار