١١ مصدوم حوادث روز گذشته توسط اورژانس هوایی تهران نجات یافتند.

به گزارش گروه حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب دا؛ همزمان با پایان تعطیلات و بازگشت مسافران روز گذشته اورژانس تهران روز پر ماموریتی را سپری کرد، در اولین ماموریت که ساعت 7:41 دقیقه مرکزاورژانس تهران اعلام شد ،خبر برخورد دو خودرو در اتوبان تهران - ساوه بعد ار پل صبا بود که گزارش اولیه حاکی از مصدومیت سه سرنشین این خودرو ها بود.

بر اساس این گزارش بلافاصله دستور اعزام بالگرد اورژانس به محل حادثه صادر شد و این مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شدند.

در ماموریت دیگری که در اتوبان تهران قم کیلومتر 65 رخ داده بود در ساعت 10:09 تصادف دو دستگاه خودرو پراید موجب مصدومیت سه سرنشین این خودرو ها شده بود.

بنابرگزارش گروه امداد رسانی اورژانس حاضر در صحنه ،در این تصادف، سه مصدوم خانم دچار صدمات متعددی شده بودند.بلافاصله اولین اقدامات درمانی بر روی این مصدومان صورت گرفت و به بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) منتقل شدند.

همچنین ساعت  13:51- ماموریتی مبنی بر واژگونی پراید در اتوبان تهران قم اعلام شد که هفت مصدوم در پی داشت.بلافاصله دو اکیپ امبولانس به محل اعزام شد و همزمان نیز بعلت وخامت حال چند مصدوم دستور پرواز بالگرد اورژانس صادر شد.

بر اساس این گزارش ،سرنشینان این حادثه دو نفر اقا و پنج نفر خانم بودند.بلافاصله اقدامات اولیه بر روی این مصدومان اغاز شد . پنج مصدوم توسط بالگرد اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره )و دو مصدوم دیگر توسط امبولانسها به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار