نخستین اردوی تیم ملی جوانان وزنه برداری نهم مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سجاد انوشیروانی پس از انتخاب شدن به عنوان سرمربی تیم جوانان، مهم‌ترین دغدعه‌ کاری خود را با اعلام اسامی اردونشینان حل کرد.
 
سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان گفت: طبق فراخوان و رکوردهای ورودی که اعلام کردیم استا‌ن‌ها بر حسب رکوردها نفرات برتر خود را معرفی کردند.
 
وی ادامه داد: رکوردهای که برای رده سنی 19 تا 20 سال در نظر گرفتیم  سه سال پیاپی از سوی نفرات اول رقابت‌های کشوری زده شده است و رکورد رده سنی 17 تا 18سال را حدود 15کیلوگرم پایین‌تر در نظر گرفتیم.
 
وی افزود: بر اساس این رکوردها 42 نفر را برای دعوت به اردو انتخاب کردیم تا این نفرات را به 2 گروه21 نفره تقسیم کنیم. برای هر گروه یک اردوی یک هفته‌ای تشکیل می‌دهیم.
 
انوشیروانی در ادامه بیان کرد: پس از برگزاری این اردوها پس از رقابت‌های کشوری اردویی نداریم و سپس تا بازی‌های آسیایی به صورت مداوم اردو تشکیل می‌دهیم.
 
سرمربی جوانان وزنه برداری در پایان گفت: ما از بین این نفرات نهایتا 16نفره را به صورت ثابت به عنوان ملی پوش جوانان انتخاب می‌کنیم و با همین نفرات برای  کسب نتایج درخشان مداوم تمرین می‌کنیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار