مدیر عامل باشگاه سایپا در خصوص مجوز تیم گفت: تعدیل هزینه ها جز سیاست های جدید باشگاه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خررنگاران جوان؛ مدیر عامل باشگاه سایپا در کنفرانس خبری امروز در خصوص مسائل جاری این تیم و جذب جواد نکونام صحبت کرد.

بیت الله رضایی در کنفرانس مطبوعاتی امروز باشگاه سایپا درباره خروج این تیم از کرج اظهار کرد: مجوز باشگاه سایپا برای استان تهران صادر شده است. در زمانی که تیم سایپا به کرج رفت این شهر جزئی از استان تهران بوده و با تشکیل استان البرز هزینه های باشگاه چند برابر شد. این امر فشار زیادی را به کارخانه و باشگاه سایپا تحمیل کرده است. در مجمع باشگاه برای فصل جدید تعدیل هزینه ها جزء سیاست های ما قرار گرفته و به همین دلیل تصمیم گرفته ایم به قرارداد خود با هیئت فوتبال استان البرز پایان دهیم. حضور ما در باشگاه پاس قوامین تهران و بازی کردن در استادیوم دستگردی و شهدای اسلامشهر هزینه های ما را به تا حدود زیادی کاهش خواهد داد.

مدیر عامل باشگاه سایپا در خاتمه یادآور شد: برای فصل جدید بازیکنانی را که کادر فنی مد نظر داشت جذب کرده و با حضور جواد نکونام و دروازه بان بوسنیایی فهرست نفرات ما برای فصل جدید تکمیل خواهد شد.

رضایی در ادامه بیان کرد: یکی از اهداف باشگاه سایپا جوان گرایی است، ولی در زمان به نتیجه رسیدن اهدافمان قوانین به تیم های نظامی اجازه می دهد خیلی راحت بازیکنان جوان ما را جذب کنند. بعد از 2 سالی که بازیکن به تیم ما بر می گردد با فکر جدیدی حاضر شده و کمترین کارایی را برای ما خواهد داشت. امیدوارم فدراسیون با وضع قوانین جدید کمک حال تیم های سازنده در امر بازیکن سازی شود.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به این که 14 امتیاز ما در فصل قبل با ناداوری از بین رفت، در زمان بین 2 لیگ از کمیته داوران خواستیم با کارشناسی عملکرد داوران را رتبه بندی کرده و براساس آن داوران را زیر نظر بگیرند تا تمام شبهه ها از بین برود.


نکونام: از سال گذشته قصد حضور در سایپا را داشتم

بازیکن جدید تیم فوتبال سایپا از قصد خود برای حضور در سایپا از ابتدای فصل قبل خبر داد و گفت: در طول سال های فوتبالم مجید جلالی به عنوان یک استاد راهنما همیشه کنارم بوده و بارها از نظرات وی استفاده کرده ام. سالی که جلالی هدایت تراکتورسازی رابه عهده داشت به خاطر وی می خواستم به تراکتور بپیوندم. فصل قبل نیز قصد داشتم در سایپا بازی کنم ولی جلالی من را برای بازگشت به اوساسونا ترغیب کرد، ولی امسال با پیوستن به سایپا به هدف خود رسیدم.

جواد نکونام افزود: باشگاه سایپا از نظر تمام فوتبال دوستان شخصیت متمایزی نسبت به سایر تیم های لیگ برتری دارد.

وی اظهار کرد: از ابتدا هم گفتم در ایران فقط برای سایپا بازی خواهم کرد و هیچ مذاکره ای با استقلال تهران نداشتم. قراداد 3 ساله من با اوساسونا و گرفتن رصایت نامه از این تیم روند مذاکرات من با سایپا را طولانی کرد.

نکونام در خصوص پیشنهاد دستیاری کارلوس کی روش در تیم ملی گفت: واقعا باعث افتخار من بوده که بازیکن تیم ملی ایران بودم و افتخار بستن بازوبند کاپیتانی این تیم را داشتم. اکنون هم خیلی خوشحالم که کی روش این پیشنهاد را به من داده است. هر چند فعلا قصد ادامه بازی را دارم ولی هر کمکی از دستم بربیاید برای تیم ملی انجام خواهم داد. با توجه به شناختی که از کی روش دارم مطئنم وی با استفاده از بازیکنان جوان تیم ملی را به روسیه خواهد رساند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار