خیلی منتظر نکونام نمی مانیم چرا که باید راهی اردوی برون مرزی شویم.

بیت الله رضایی در مورد مذاکره اخیرشان با جواد نکونام در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ما با این بازیکن مذاکره کردیم و من تکذیب نمی کنم ولی هنوز جوابی نگرفتیم. البته دیگر نمی توانیم بیش از این منتظر او بمانیم چرا که 15 تیر راهی اردوی خارجی می شویم.

وی در مورد مذاکره با رضا عنایتی و محمد قاضی نیز افزود: تکلیف عنایتی که روشن شد به هر حال بازیکنان زیادی در لیست ما هستند که با آنها مذاکره کردیم و یا در نظر داریم با آنها صحبت کنیم. من نمی خواهم در مورد تک تکشان حرف بزنم و اسم بیاورم.

رضایی در مورد ثبت قرارداد بازيکنان سايپا در هيات فوتبال تهران  که با مخالفت‌هايي روبه‌رو شده است گفت: ما تیممان را در تهران ثبت کردیم و فکر نمی کنم تخلفی رخ داده باشد ضمن این که برای ثبت بازیکنانمان در تهران از فدراسیون فوتبال مجوز گرفتیم. فکر می کنم سو تفاهم شده است و گرنه باشگاه ما کاری غیر قانونی انجام نداده است.

وی در خصوص انتقال تیم سایپا به تهران گفت: این موضوع بر خلاف آنچه برخی تصور می کنند نیست و اختلافی بین مسئولان شرکت سایپا و استان البرز وجود ندارد. این تصمیمی است که از کارخانه به ما ابلاغ شده و ملزم به اجرای آن هستیم. قطعا تصمیم گیرندگان اهدافی از این کار در راستای اهداف باشگاه دارند و بی دلیل و یک شبه چنین تصمیمی نگرفتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار