چند سالی است که جولان خودرهای لوکس و گران قیمت در تهران آغاز شده که به تازگی تصویری از یک خودرو میلیاردی در فضای مجازی منتشر شده است.

 به گزارش اخبار داغ گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛  این خودرو از نوع مازراتی گرن کابریو، جزء گرانترین اتومبیل های موجود در تهران است.

نماد میلیاردی عدد 6 در خیابانهای تهران+ عکس

گفتنی است؛ مازراتی،  شرکت خودروسازی ایتالیایی و تولیدکننده خودروهای لوکس است، که در تاریخ ۱ دسامبر ۱۹۱۴ توسط برادران مازراتی، در شهر بولونیا، راه‌اندازی شد.

شرکت مازراتی از ۱۹۹۳ تاکنون، متعلق به کمپانی فیات است و در حال حاضر دفتر مرکزی و کارخانه تولیدی اصلی آن، در شهر مودنا، ناحیه امیلیا-رومانیا، ایتالیا قرار دارد.

در ساختار سازمانی گروه فیات، مازراتی همواره به‌ عنوان زیر مجموعه شرکت فراری محسوب می‌شد، ولی اخیرأ به‌همراه آلفا رومئو، بخش اصلی خودروهای اسپورت فیات را، تولید می‌نماید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
خسته نباشی پول 100 تا از اینها میشه حدود 200 میلیارد تومان اونوقت تو با این پول می خوای فقط برای 1000 نفر اشتغال ایجاد کنی ....
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۲:۰۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
قیمتش چنده؟
تعریف از خود نباشه . من یه طرح اقتصادی دارم که میشه با پول 100 تا از این نوع خودرو ها یه کار اقتصادی راه انداخت که نزدیک به 1000 نفر توش کار کنند و نون در بیارن... البته ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
مجید جان دلبندم ....
آخرین اخبار