با گسترش شبکه های اجتماعی مسئولین نیز به این جرگه پیوسته و از ظرفیت های موجود در این فضا بهره می برند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقتی است که مسئولین کشوری و لشکری بهترین راه برای ارتباط با مردم را در شبکه های اجتماعی جستجو می کنند.

از همین رو گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران برای ارتباط مردم با مسئولین به معرفی صفحات شخصی برخی از چهره های سیاسی که به تازگی به اینستاگرام پیوسته اند می پردازد.

صفحه رسمی اینستاگرام آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد مقدس چند روزی است راه اندازی شده که در این صفحه مواضع، بیانات و خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس و همچنین عکس‌های کمتر دیده شده از آیت الله علم الهدی منتشر می‌شود.



کدام شخصیت های سیاسی به تازگی به اینستاگرام پیوسته اند؟

دکتر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی که سخنگویی هیئت دولت را نیز بر عهده دارد، یک ماه پیش به قطار اینستاگرامی ها پیوست و از آنجا که خبرهای دولت دست ایشان است بیشتر پست های وی مربوط به نشست های خبری با اصحاب رسانه می شود.

کدام شخصیت های سیاسی به تازگی به اینستاگرام پیوسته اند؟

محمود واعظی نیز که خود متصدی امور زیربنایی ارتباطات کشور است از قافله عقب نمانده و همزمان با توافق هسته ای ایران با گروه 5+1 صفحه شخصی خود در اینستاگرام را راه اندازی کرد و از آنجا که وی یکی از دیپلمات های باسابقه وزارت خارجه بوده بیشتر پست های خود را منوط به به توافق هسته ای کرده است.


کدام شخصیت های سیاسی به تازگی به اینستاگرام پیوسته اند؟

علیرضا رجایی دیپلمات باسابقه وزارت خارجه، که در کارنامه وی مدیریت کل حوزه معاونت نهاد ریاست جمهوری و مشاور این نهاد به چشم می خورد ؛ هم اکنون دبیرکل مرکز توسعه بین المللی خواهرشهری های ایران و مشاور عالی دفتر مطالعات سیاسی وزارت خارجه است که  همین چند لحظه پیش به جرگه اینستاگرامی ها پیوست.

کدام شخصیت های سیاسی به تازگی به اینستاگرام پیوسته اند؟




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار