3 فقره احکام قلع و قمع تغییر کاربری غیر مجاز زمین های کشاورزی در محمودآباد اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد از اجرای سه فقره احکام قلع و قمع تغییر کاربری غیر مجاز زمین های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

بهرام مهدوی گفت: در راستای حفظ و نگهداری زمین های کشاورزی در روستاها و جلوگیری از تغییر کاربری غیر مجاز در زمین های کشاورزی، سه فقره احکام بناهای غیر مجاز ساخته شده و 22 قطعه زمین تفکیک شده در روستای آزادمون شهرستان محمودآباد طی مراحل قانونی تخریب شد.

وی از شهروندان خواستار مشاوره جهت تغییر کاربری به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد و مراکز جهاد کشاورزی دهستان ها شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد به برگزاری جلسه سایت الگویی برنج در این شهرستان خبرداد و افزود: در راستای اجرای برنامه های آموزشی و ترویجی بخش کشاورزی، هفدهمین جلسه سایت الگویی برنج با موضوع کشت رتون و کشت مجدد برنج دراین شهرستان برگزار شد.

وی، هدف از برگزاری این جلسات سایت الگویی را آموزش علمی و عملی فراگیران و اجرای پروژه در سطح مزرعه توسط محقق معین و موضوعی اشاره کرد و گفت: برگزاری این جلسات سبب افزایش بهره وری در امر تولید با حفظ محیط زیست ،کاهش مصرف سموم و نهاده های کشاورزی و تولید محصولات سالم می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.