یزد؛

همکاري بيش از 11 هزار نيروي افتخاري با مراکز نيکوکاري استان يزد

مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد گفت: در حال حاضر 11 هزار نيروي افتخاري همکاري خود را با مراکز نيکوکاري اين نهاد اعلام کرده اند.

  به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد اکبري افزود: کميته امداد امام خميني(ره) در راستاي بهره‌مندي از کمک‌هاي مردمي اقدام به جذب نيروهاي افتخاري از بين علاقه‌مندان مي‌کند.

 وي با اشاره به نحوه جذب نيروهاي افتخاري براي همکاري با کميته امداد اضافه کرد: علاقه‌مندان براي فعاليت به صورت نيروي افتخاري مي‌توانند با مراجعه به دفاتر کميته امداد در سطح استان، مراکز نيکوکاري و يا تماس با شماره تلفن 1811 نسبت به ثبت‌نام در زمينه همکاري با کميته امداد اقدام کنند.

اکبري اضافه کرد: تمام کسانيکه که داراي تخصص و تجربه در مسائل مختلف اشتغال، عمران، درمان و فرهنگي هستند مي توانند در اين طرح ثبت نام کرده و ياريگر اين نهاد در راستاي خدمت رساني به محرومين باشند.

 مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد با اشاره به اهداف جذب نيروهاي افتخاري افزود: از مهم‌ترين اهداف اجراي طرح جذب نيروهاي افتخاري خدمت رساني بهتر به مددجويان و بهره‌گيري از تخصص‌نيروهاي مردمي است.

محمد اکبري گفت: خوشبختانه با بستر سازي انجام شده زمينه فعاليت نيروهاي افتخاري در زمينه هاي گوناگون جهت همکاري با کميته امداد در مشاغل مختلف فراهم شده است.

 انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.