دروغی که ماشین گوگل آن را فاش کرد!+عکس

تصاویری که در نرم افزار گوگل مپ ثبت شده است موجب لو رفتن دروغ یکی از شهروندان انگلیسی شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛یکی از شهروندان انگلیسی که پزشک معالج وی به خاطر ناراحتی قلبی در خصوص رژیم غذایی و سیگار کشیدن هشدار جدی به او داده بود در دام دوربین عکاسی ماشین گوگل افتاد.این مرد انگلیسی توصیه های پزشکش را نادیده گرفت و پنهانی به سیگار کشیدن ادامه داد.

مدتی پیش که وی با همسرش مشاجره داشت به محض خروج از منزل شروع به سیگار کشیدن می کند. اما از اقبال بدش ماشین گوگل در همان حوالی درحال گرفتن عکس بوده است که تصویر این شخص به همراه سیگار ثبت می شود.

گوگل همسر سیگاری یک خانوم را لو داد



چندی بعد،همسر آقای رایدرینگ در حالی که از نرم افزار گوگل مپ استفاده می کرده به صورت اتفاقی با عکس همسرش مواجه شد و این مرد در دام گوگل افتاد و راهی برای انکار کاری که مرتکب شده بود پیش رو نداشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۲:۰۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
سیگارکشیدن کمش خوبه.چون وقتی آدم خیلی ناراحته یکم نیکوتین که واردبدنش بشه کلن ازاین روبه اون رومیشه وازرفتاربدش پشیمون میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۳۰ تير ۱۳۹۴
گوگل مپ ما که به زور نقشه های دور نما رو فقط نشون میده، google earth هم که فقط از بالای ساختمون ها نشون میده این چجوری تو گوگل مپ افتاده؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۱۶ ۳۰ تير ۱۳۹۴
ماشین چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۳۰ تير ۱۳۹۴
ماشین گوگل چیه دیگه.؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۰ ۳۱ تير ۱۳۹۴
شما اگه به گوگل مپ سر بزنی ، عکس های اکثر خیابان های آمریکا و اروپا و شرق آسیا رو بهت نشون می ده تا بتونی بهتر آدرستو پیدا کنی.این عکس ها هر هفته به روز میشن.ماششین گوگل یک ماشین خودکار هست که هر هفته از محلات مختلف عکس میگیره.
آخرین اخبار