سفیر ایران در آلمان از حل مشکلات بانکی ایران و آلمان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ما سعی داریم با افزایش سرمایه‌گذاری‌هایی میان دو کشور آلمان ایران را هاب منطقه قرار دهد.

آلمان، ایران را هاب منطقه قرار می‌دهد/ حل مشکلات بانکی الویت اصلی مذاکرات ایران و المانعلی ماجدی در گفتگو با خبرنگار حوزه نفت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سفر هیات آلمانی بعد از گذشت چندین سال به ایران اظهار داشت: در طی این نه ماه ما سعی کرده‌ایم  از اعضای اتاق بازرگانی و معاون صدر اعظم آلمان و وزیر اقتصاد و انرژی و نیز مدیر عامل شرکت‌های بزرگی از جمله زیمنس،ifs  و فولکس‌واگن به کشورایران برای برقراری ارتباطات بیشتر دعوت به عمل آوریم.

وی در ادامه افزود: حضور این هیئت آلمانی سعی دارد علاوه بر اقدامات سنتی زمینه‌های را برای  برقراری این مذکرات فراهم نماید.

ماجدی تصریح کرد: ما سعی داریم با انجام با مذاکرات کشور آلمان، ایران را هاب منطقه قرار دهیم و شرکت‌های آلمانی به ایجاد سرمایه‌گذاری در ایران اقدام نمایند.

سفیر ایران در آلمان در خصوص مهمترین خروجی‌های این مذاکرات گفت:مسائل پولی و بانکی یکی از مهمترین این بحث ها بوده و هر دو وزیر تاکید کردند که هرچه سریعتر مشکلات بانکی را حل نمایند و این در حالی است که شرکت ها یک آشنایی خوبی در گذشته باهم داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ایران ، آلمان ، مذاکرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار