معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از رقابت دانش آموزان قمی در ۱۳ جشنواره ملی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ ناصر حمزه‌ای معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در خصوص 13 جشواره ملی گفت:این مسابقات در زمینه های مختلفی برگزار میشود که میتوان به مهم ترین ان ها یعنی  پژوهشی، تفسیر قرآن، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، احکام و انشای نماز اشاره کرد.

حمزه ای در مورد مکان برگزاری این مراسم افزود:محل برگزاری این جشواره های ملی استان فارس و از تاریخ ۲ تا ۱۰ مرداد ماه با حضور ۹۶ دانش آموز دختر و پسر است.

وی با بیان اینکه ۹۲ هزار دانش آموز در مرحله آموزشگاه شرکت کردند گفت: ۱۲ هزار نفر به مرحله ناحیه راه یافتند و هزار و ۹۵۰ نفر نیز به مرحله استانی رسیدند و ۹۶ نفر نیز به مرحله کشوری راه یافتند.

معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش قم  تاریخ مسابقات آوایی حفظ و قرائت، قرآن، اذان و مداحی راپانزدهم تا ۲۳ مردادماه عنوان کرد وافزود:این مسابقات معنوی در خراسان رضوی با حضور ۵۶ دانش آموز دختر و پسر برگزار می‌شود.

وی گفت: اردوی دانش آموزی زیارت اولی‌ها از تاریخ ۲۴ مردادماه تا سه شهریورماه در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود که دانش آموزان پایه اول متوسطه که تاکنون به مشهد مشرف نشده‌اند به تعداد ۱۲۰ نفر اعزام می‌شوند.

معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان نیز از تاریخ ۲۵ مردادماه تا ۳۰ مردادماه در اردوگاه شهید رجایی نیشابور با حضور ۱۵۰ نفر برگزار خواهد شد.

حمزه‌ای ضمن تشکر از تمامی کسانی که در برگزاری این مسابقات تلاش کرده اند گفت: همایش شوراهای برتر دانش آموزان سراسر کشور در تاریخ ۶ شهریور ماه تا ۱۳ شهریور ماه در اردوگاه میرزا کوچک خان رامسر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.