با Memory Booster؛

کندی سیستم‌تان را برای همیشه حل کنید+ آموزش

در این گزارش قصد داریم با معرفی یک ابزار کار آمد شما را در بهینه سازی رم یاری کرده و سیستم شما را از کندی سرعت و هنگ نجات دهیم.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همانطور که می دانید حافظه ی Ram یکی از مهم ترین بخش های سخت افزاری هر کامپیوتر است. حالا اگر کامپیوتر شما کمی قدیمی باشد حتما متوجه خواهید شد که در هنگام اجرای برخی برنامه و بازی های سنگین،سیستم شما دچار کندی سرعت و هنگ می شود.



کندی سیستم شما برای همیشه حل شد !+ آموزش

اهمیت استفاده از "Memory Booster" هنگامی خود را نمایان می کند که بر روی یک کامپیوتر نسبتا قدیمی نصب شود. آنگاه متوجه می شوید که این نرم افزار با توجه به حجم بسیار اندک خود از توانایی های بالایی برخوردار بوده و می تواند سرعتی باورنکردنی را به اجرای فرامین‌تان در کامپیوتر بخشیده و شما را از دست کندی و هنگ سیستم نجات دهد.
 
آموزش بهینه سازی رم با استفاده از نرم افزار Memory Booster:

ابتدا اپلیکیشن Memory Booster را نصب کنید،پس از نصب برنامه شروع به کار می کند که به طور خودکار هر ۲۵ ثانیه رم سیستم را بهینه سازی می کند. حالا شما می توانید با کلیک بر روی دکمه Optimize این کار را به صورت دستی انجام دهید.



کندی سیستم شما برای همیشه حل شد !+ آموزش

همچنین شما با استفاده از گزینه Options می توانید برخی از تنظیمات این برنامه مانند:مدت زمان بهینه سازی خودکار، تنظیمات صدا و نمایش را ویرایش کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۴۹ ۳۰ تير ۱۳۹۴
با سلام
لطفا نرم افزار memory booster را جهت دانلود در سایت قراردهید.
با تشکر
آخرین اخبار