کتاب «درسنامه روانشناسی مثبت­نگر: نظریه ها، پژوهش ها و کاربست ها» نوشته کیت هفرن و ایلونا بونیول ترجمه آقایان محمدتقی تبیک و محسن زندی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ کتاب روانشناسی مثبت‌نگر عنوان کتابی است که مولف آن کیت هفرن و ایلونا بنیول است و توسط محمد تقی تبیک و محسن زندی به زبان فارسی ترجمه شده است.

این کتاب مشتمل بر 11 فصل اصلی است با عنوان درآمدی بر روانشناسی مثبت‌نگر، شناخت هیجان‌ها،‌ شادکامی و بهباشی درونی در میان ملت‌ها، بهباشی سعادت‌گرا، خوش‌بینی، سبک تبیینی و امید، ارزش‌ها و انگیزش و نظریه‌های هدف، مداخلات روانشناسی مثبت‌گر، بدن در روانشناسی مثبت‌گر، به‌کارگیری روانشناسی مثبت‌گر و جمع‌بندی از روانشناسی مثبت‌گر است.

تاریخ روانشناسی مثبت‌نگر، تعریف هیجان‌ها، نگاهی به مغز انسان، شخصیت و هیجان‌های مثبت، هوش هیجانی،‌ مفهوم شادکامی، بهباشی درونی، شادکام‌ترین مناطق جهان، نظریه‌های بهباشی درونی، به کار بردن نظریه غرقگی و روانشناسی هستی‌نگر و روانشناسی مثبت‌نگر از عناوین فصل‌های دیگر این کتاب است.


این کتاب درسی به اذعان بزرگان روان شناسی مثبت نگر جزو بهترین و جامع ترین کتاب های درسی روان شناسی مثبت نگر است. مطالعه این کتاب به تمامی دانشجویان رشته روانشناسی، به ویژه دانشجویان روانشناسی مثبت‌نگر، مشاوران، مربیان و پژوهشگران حوزه‌های روانشناسی، اخلاق و تربیت توصیه می‌شود.

هدف روانشناسی مثبت‌نگر، اصلاح و تکمیل روانشناسی آسیب‌محور معاصر است و  معرفی مهم ترین نظریه ها، پژوهش ها و کاربردها در گستره روان شناسی مثبت نگر است.

 روانشناسی مثبت‌نگر  کتابی است با زیر عنوان نظریه‌ها، پژوهش‌ها و کاربست‌ها با شمارگان 500 عدد و قیمت 18 هزار تومان با همکاری سازمان چاپ و نشر دارالحدیث منتشر شد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
ایامیتوان کتاب روانشناسی مثبت نگررودانلودکرد