مربی تیم ملی بانوان روئینگ قایقرانی در خصوص شکست حریف سرسخت کره ای گفت: پس از سال ها توانستیم کینجی حریف قدرتمند کره ای را شکست دهیم و این اتفاق خوشحالی زیادی را برای تیم در بر داشت.

افشین فرزام در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص پیست تمرینی از لحاظ کیفی بیان داشت: پارو زنان با همان قایق‌هایی که در ایران به تمرین می پرداختند اجازه حضور در مسابقات را پیدا کردند و پیستی که مسابقات در آن برگزار شد، همان پیست کسب سهمیه المپیک است که موجب تجربه بیشتر برای ما در مسابقات آتی خواهد شد.
 
وی افزود:مسابقات از سطح جهانی برگزار  شد و کشورهای مدعی از جمله آمریکا، روسیه، استرالیا، نیوزلند، کانادا و کشورهای اروپایی حضور داشتند.
 
فرزام در ادامه اظهار داشت:در این مسابقات دو اتفاق خوب برای ما افتاد، در اتفاق نخست توانستیم در ماده یک نفره کین یجی، رقیب سنگین وزن کره ای را که از المپیک 2011 لندن تا به حال ما را مغلوب کرده بود شکست دهیم و این باعث شعف ما شد زیرا او در بازی های آسیایی و اینچئون نیز مدال طلا را از آن خود کرده بود.
 
دلیل خوشحالی دیگرمان جابجایی رکورد ماده دو نفره بود، پاروزنان در ماده دو نفره روئینگ بانوان رکورد کشور را سه ثانیه ارتقاء بخشیدند همچنین در ماده تک نفره سبک وزن نازنین ملائی تایم خوبی را زد و با 8 دقیقه و 69 ثانیه به فینال پایان داد.
 
وی بیان داشت:‌در یک جمع بندی می توانم بگویم رقابت قوی داشتیم و در فینال B در دو ماه ارتقاء رنکینگ و در یک ماده جایگاه دوم را کسب کردیم.
 
فرزام مربی تیم ملی روئینگ  بانوان در ادامه یادآور شد: در حال حاضر پارو زنان در ریکاوری هستند، تا مجدد اردوها را آغاز کنیم و اول شهریور ماه بانوان قایقرانی را به مدت یک ماه برای حضور در اردوی برون مرزی به کشور چین شهر هانجو اعزام خواهیم کرد و از همان جا برای حضور در مسابقات به پکن اعزام خواهیم شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فرزام ، قایقرانی ، روئینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار