بازدید سجادی از اردوی تیم های ملی والیبال و قایقرانی

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان صبح امروز در حاشیه تمرینات تیم ملی‌های ملی والیبال و قایقرانی مردان و زنان ایران حاضر شد و با مربیان و مسئولان آن‌ها گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، نصرالله سجادی صبح امروز با حضور در فدراسیون والیبال در تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان که خود را برای حضور در لیگ جهانی آماده می کند حضور پیدا کرد و از نزدیک تمرینات این تیم را دنبال کرد.

در این بازدید داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال گفت: تیم تمرینات خوبی را داشته و به غیر از مصدومیت حمزه زرینی که در لیگ کشوری اتفاق افتاد و متاسفانه حدود یک سال باید از مسابقات دور باشد هیچ مصدوم دیگری ندارد.

او در خصوص بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی گفت: ابتدا قرار بود در این مسابقات با تیم ب شرکت کنیم ولی از آنجایی که قهرمانی در بازی های آسیایی برای مردم و کاروان اعزامی ایران خیلی مهم است به دنبال آن هستیم که با تیم اصلی یا ترکیبی از تیم اصلی و تیم ب در این مسابقات شرکت کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال با اعلام این که ما هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم ادامه داد: البته رقیب اصلی ما در بازی های آسیایی تیم ژاپن است. این تیم در لیگ جهانی حضور ندارد و تمام تمرکز خود را بر روی قهرمانی در بازی های آسیایی گذاشته و با مربی جدید خود قصد دارد در آسیا اول شود، از این رو ما این مسابقات و تیم ژاپن را جدی می گیریم.

داورزنی ازتشکیل اردوی تیم جوانان و نوجوانان در روزهای آینده خبر داد و گفت: تیم والیبال جوانان ایران برای مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر شهریور ماه 93 در بحرین برگزارمی شود خود را آماده می کند که اردوی این تیم هفته آینده آغاز می شود. تیم والیبال نوجوانان ایران  هم 10 شهریور 93 در مسابقات آسیایی سریلانکا حضور دارد و اردوی این تیم نیز به زودی آغاز می شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، هم چنین از اردوی تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران که خود را برای بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی آماده می کند، بازدید کرد.

سجادی با حضور در فدراسیون قایقرانی و دریاچه آزادی در تمرینات تیم‌های ملی روئینگ، آب های آرام و اسلالوم مردان و زنان ایران حضور پیدا کرد و از نزدیک با مربیان، مسئولان و ملی پوشان گفتگو کرد و با مسائل و شرایط آن ها آشنا شد.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار