امام جمعه نکا گفت: مردم از شادی‌ها و قضاوت‌های زودهنگام بر سر توافق هسته‌ای خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: تیم هسته‌ای کشور ما در طول 12 سال گذشته در برابر 6 غول جهانی متحمل زحمات فراوانی شدند و باید قدردان زحمات تک‌تک افراد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای باشیم.

وی با بیان اینکه توافق هسته‌ای باید زمینه وحدت را در بین گروه‌های داخلی و جریان‌های محتلف به‌وجود آورد، افزود: این موفقیت‌ها مختص افراد خاص نیست و به تمام نظام و همه افراد جامعه تعلق دارد چرا که این موفقیت با هدایت رهبری و مقاومت مردم حاصل شده است و شیرینی و حلاوت آن نیز برای همگان است.

امام جمعه نکا اضافه کرد: با موفقیت کسب‌شده توسط تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران، اتفاق بسیار خوبی در تاریخ نظام اسلامی رخ داده است و حضور این تیم بعد از مذاکره در حرم مطهر امام رضا (ع) نیز اتفاق خوب دیگر است که این موفقیت در چارچوب منافع ملی نظام است و مردم نیز از شادی‌ها و قضاوت‌های زودهنگام بر سر توافق هسته‌ای خودداری کنند.

محمدی‌لایینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه شورای نگهبان در جامعه، بیان کرد: شورای نگهبان، یک دستگاه قانونی است که حضرت امام (ره) آن را تعیین کردند که برخی به عملکرد آن اشکال می گیرند که باید در جواب این افراد گفت به‌جای اشکال از قانون، خود را اصلاح کنید.

وی در ادامه با تأکید بر حمایت از یمن در جنگ نابرابرانه ایجاد شده، گفت: کمک به یمن از وظایف مهم مسلمان است چرا که اکنون دشمنان جنگ نیابتی را بر ملت‌ها تحمیل کرده‌اند و مردم یمن هم، اکنون دفاع نیابتی را برای مقابله انجام می‌دهند و به‌جای ما مقاومت می‌کنند؛ باید بدانیم اگر یمن خوب ایستاد، خطر از سر ما و کشورهای همسایه، رفع می‌شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: مردم ، شادی ، انرژی ، هسته ای ، خوداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.