انتخاب مسیر مناسب در سفر برای مسافران از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در صورت انتخاب درست در وقت و مصرف سوخت آنها صرفه جویی می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با شروع تعطیلات عیدفطر و همزمانی آن با تعطیلات تابستان، دوستداران سفر به فکر برنامه‌ریزی برای مسافرتی چند روزه افتاده و در این میان استان‌های شمالی کشورمان با برخورداری از مزیت‌هایی همچون آب و هوای معتدل و طبیعت سبز مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرد.

همچون گذشته پایتخت‌نشینان نیز در اولین انتخاب خود برای مقصد، راهی اتوبان کرج برای رسیدن به شهرهایی شمالی می‌شوند اما در همان ابتدای مسیر با ترافیکی سرسام آور در اتوبان تهران_کرج روبه‌رو می‌شوند که این تازه ابتدای کار است و پس از عبور از آن باید منتظر هجمه‌ای از ماشین‌ها در جاده چالوس باشند که عبور از این خان سنگین به اعصاب فولادین رانندگان و مسافران نیازمند است.

از همین رو ما برآن شدیم با معرفی مسیری جدید از حجم ترافیک در مسیر اصلی بکاهیم و مسافران را برای رسیدن به مقصد در زمان کوتاه تر همراهی کنیم.

پیشنهاد ما به مسافران شهرهای شمالی مسیر تهران_اشتهارد_بوئین زهرا_قزوین است که پس از آن به زنجان و در نهایت به استان گیلان و شهر رشت ختم می‌شود.

گفتنی است با عبور از این مسیر در مدت زمان دو ساعت و نیم می توان به شهر قزوین رسید. همچنین در حین سفر از امکانات ضروری بین راهی،امنیت بالا با حضور نیروی انتظامی، جاده‌ای ایمن، طبیعت زیبای ارتفاعات جارو نیز می توانید بهره‌مند شوید. 


ترافیک شمال را چه گونه دور بزنید؟

ترافیک شمال را چه گونه دور بزنید؟

ترافیک شمال را چه گونه دور بزنید؟

ترافیک شمال را چه گونه دور بزنید؟

ترافیک شمال را چگونه دور بزنید؟

انتهای پیام/
برچسب ها: ترافیک ، شمال ، قزوین ، زنجان ، گیلان ، رشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۶ تير ۱۳۹۴
بهترین راه اینه بشنید خونه تون تلویزیون نگاه کنید پولتون هم میمونه توجیبتون با اعصاب راحت چرا خودتون رو بی خودی عذاب میدید تو ترافیک وصف بنزین وگاز آخ مگه میشه!مگه داریم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۶ تير ۱۳۹۴
سلام به نظرم براي اون مسافرايي كه گيلان رو براي سفر انتخاب كرده مسير مناسب تريه چرا كه تو اتوبان با حجم مسافرين مازندران از محور چالوس ترافيك زيادي ايجاد ميشه كه قطعا با اين راه خيلي سريع تر ميشه به مقصد رسيد ، هم فاله هم تماشا تازه مسافرااي چالوس هم كمتر تو ترافيك ميمونن چون حجم ماشينهاي گيلان ديگه تو اتوبان نيست
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۵:۴۰ ۲۶ تير ۱۳۹۴
عمو جان شمال مازندران و گلستان هم هست
مشکل اصلی که مازندران با حجم ترافیک تو جاده هراز و فیروزکوه و دو هزار
Iran (Islamic Republic of)
داود شریفی
۱۵:۳۴ ۲۶ تير ۱۳۹۴
سلام اتفاقا در حال حاضر این جاده دوبانده بوده و خودم با خانواده هرسال چندین بار از این مسیر به قم می روم اون تصادفات دورش تمام شده .اگرچه وضعیت مسیر مثل اتوبان ها نیست ولی خیلی هم امن است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۶ تير ۱۳۹۴
در ضمن امنیت این جاده برای خانواده ها خصوصا در
شبها و مواقع خلوت ضعیف است
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۴:۲۲ ۲۶ تير ۱۳۹۴
سلام و ممنونم از تلاشتان در جهت برون رفت از ترافیک شهروندان اما نکته مهمتر از ترافیک ایمنی جاده و سلامتی شهروندان است .
شما بهتر است از آمار تصادفات جاده بوئین زهرا به قزوین و بالعکس را جویا شده و بعد پیشنهاد مسیر دهید چه تصادفات مرگباری که در هر هفته در جاده مذکور رخ می دهد .
دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۱۱ ۲۶ تير ۱۳۹۴
شکر خدا جاده بوئین زهرا دو بانده جدا گانه است و خیلی نسبت به قبل بهتر شده است . دست راه سازی درد نکنه .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۰۱ ۲۷ تير ۱۳۹۴
دوست عزیز معلومه خیلی وقته از این جاده استفاده نمی کنید. این جاده چند سالیه یک طرفه با مسیر رفت و برگشت جدا می باشد و در این چند ساله جزو کم تصادف ترین جاده هاست. امار شما مربوط به زمانیه که جاده دو طرفه بود.من چند سالیه که از این مسیر تردد می کنم جاده خلوت و خوبیه فقط سمت ملارد و صفادشت داخل شهر سرعت کیر زیاد داره ولی بقیه مسیر خوبه
آخرین اخبار