مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از کمک نهصد و هفتاد میلیون ریالی مردم نیکوکار و روزه دار اصفهان به مردم مظلوم و بی دفاع یمن از روز قدس تاکنون خبر داد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ محسن مومنی با اشاره به جذب کمک‌های خیرخواهانه مردم نوع دوست اصفهان به نفع مسلمانان بی دفاع یمن گفت: همزمان با روز جهانی قدس داوطلبان این جمعیت به تاسی از مولای متقیان حضرت علی (ع) در دستگیری از نیازمندان و با ایمان به اصول هفتگانه جمعیت که همانا تسکین آلام بشری وکمک به همنوع سرلوحه آن است، با استقرار 109 پایگاه اقدام به جمع‌آوری ‌کمک‌های مردمی به نفع مسلمانان مظلوم یمن در مسیرهای راهپیمایی در سراسراستان کردند.

وی افزود:‏ با توجه به گزارش‌های دریافت شده تا کنون بیش از نهصد و هفتاد میلیون ریال کمک‌های ‏مردمی به مردم بی پناه یمن اعلام شده است .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ضمن تشکر از مشارکت مردم در این امر خداپسندانه خاطر نشان کرد : جمع آوری کمک های مردمی تا روز عید فطر در کلیه شعب این جمعیت تداوم خواهد داشت و مردم می توانند جهت اهدا وجوهات نقدی به شعب این جمعیت در سراسر استان مراجعه یا کمک های خود را به حساب شماره 99999 جمعیت هلال احمرنزد بانک های ملی، رفاه، ملت، تجارت ، مسکن ، دی، صادرات و سپه واریز کنند

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.