رهبر جنبش انصار الله یمن ضمن تبریک عید سعید فطر، ملت یمن را به پایداری در مقابل دشمن فراخواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره "سید عبد الملک بدر الدین،" رهبر جنبش انصار الله یمن در بیانیه ای خطاب به مردم یمن و امت اسلامی حلول عید مبارک فطر را تبریک گفت.
 
متن این بیانیه بدین شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

«با درود و سلام به ملت عزیز یمن، ارتش و نیروهای مقاومت مردمی و به تمام امت اسلامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک می گویم و از خدواند تبارک و تعالی می خواهم روزه و نماز، صبر و فداکاری و جهاد با نفس شما در این ماه مبارک مورد قبول حق تعالی قرار گیرد.

ملت عزیز یمن در طول ماه مبارک رمضان با صبر و مقاومت و توکل بر خدا در مقابله با دشمن سعودی آمریکایی که حرمت این ماه مبارک را نگه نداشتند و از ارتکاب وحشیانه ترین جنایات در روزها و شب‌های این ماه خود داری نکردند بهترین درس ها را دادند. با ادامه حملات دشمن ،ملت عزیز ما نباید لحظه ای از تلاش مجدانه و مستمر دست بردارند و با استعانت از درگاه خداوند برای بیرون راندن تجاوزگران از این کشور تلاش کنند و از کوتاهی در مقابله با ظالمان جنایتکار بپرهیزند.

مردم غیور یمن از روزهای ابتدایی جنگ تا کنون خطر این قدرت های بیگانه و مزدوران آنها که کشور را فروخته و به ملت خیانت کرده اند را درک کرده اند و ضرورت مبارزه مجدانه با دشمن و دفع شر آنها را می داند. من از باب مسئولیت دینی در مقابل خداوند تعالی و از باب مسئولیت ملی می گویم که ملت یمن امروز حافظ آزادی و استقلال و کرامت کشور هستند و در این راه از کسی جز خداوند امداد نمی خواهند چرا که خدا بهترین سرپرست و بهترین یاور است و اگر خدا یاور مظلومان نبود زمین از فساد انباشته می شد اما فضل خداوند شامل جهانیان است.

خداوند می فرماید: «با دشمن بجنگید که خدا آنها را به دست شما عذاب می کند و آنها را رسوا و شما را در این راه یاری می نماید و دلهای مومنان را شاد می کند.» امروز برای ملت عزیز ما امدادهای الهی محقق شده و با وجود حملات گسترده دشمن، نیرنگ تجاوزگران دفع شده و این امدادهای الهی اعتماد و اطمینان ملت را به خداوند تعالی بیشتر و محکم کرده است.

ملت عزیز ما به این اطمینان رسیده اند که اگر به وظیفه خود در مقابل دشمن عمل کنند و به خداوند اعتماد داشته باشند پیروز میدان خواهند بود چرا که عاقبت از آن متقین است. من از خداوند تعالی برای شهدای گرانقدرمان رحمت و مغفرت و برای مجروحان شفای عاجل طلب می کنم و برای ملت شجاع پیروزی و گشایش آرزومندم. خداوند شنونده دعاها است. 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار