کارشناس هواشناسی گفت : از روز جمعه تا اواسط هفته آينده به سبب نفوذ جريانات شمالي، دماي هوا در استانهاي نوار شمالي كشور به طور محسوس كاهش مي يابد.

فریبا گودرزی  کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار با حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به وضعیت آب و هوا ی کشور اظهار کرد : با بررسی های انجام شده پیش بینی می شود امروز درسواحل درياي خزر، شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مركزي ابرناكي، بارش پراكنده باران و وزش باد رخ خواهد داد و همچنین روزهاي جمعه وشنبه در شمال غرب، سواحل جنوبي درياي خزر، ارتفاعات البرز و برخي مناطق شمال شرق بارش باران گاهي همراه با رعدوبرق و وزش باد پيش بيني مي شود.
 
وی ادامه داد : شدت بارش روز جمعه در استان هاي اردبيل، گيلان و شمال آذربايجان غربي و آذربايجان شرقي بوده و در روز شنبه در سواحل درياي خزر خواهد بود. شايان ذكر است كه از روز جمعه تا اواسط هفته آينده به سبب نفوذ جريانات شمالي، دماي هوا در استانهاي نوار شمالي كشور به طور محسوس كاهش مي يابد.
 
گودرزی در پایان تصریح کرد : طي سه روز آينده در بخش هايي از شرق وشمال شرق كشور وزش باد وگرد وخاك سبب كاهش ديد افقي وكيفيت هوا خواهد شد و البته از بعدازظهر روز جمعه تا اواسط هفته آينده نيز درياي خزر مواج خواهد بود و همچنین امروز آسمان تهران کمي ابري گاھي وزش باد  که بیشینه دمای هوا 40 و کمینه آن 27 می باشد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار