مسئول کمیته آمار ستاد هماهنگی خدمات سفر زنجان از اسکان ۳۰ هزار و ۳۳۰ نفر در مراکز اقامتی زنجان در تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، غلامرضا نجفلو اظهار کرد: از 29 اسفند 92 تا دهم فروردین ماه 30 هزار و 330 در زنجان اقامت داشته‌اند و با توجه کاهش دما در شمال غرب کشور پیش بینی می‌شود این آمار تا پایان تعطیلات بیشتر شود.
 
وی بیان کرد: از این تعداد بیشترین آمار اقامت همچنان مربوط به کلاس‌های مدارس با 17 هزار و 598 نفر است و پس از آن کمپ‌های موقت با 2 هزار و 855 اسکان بیشترین مسافر را اقامت داده‌اند.
 
مسئول کمیته آمار ستاد هماهنگی خدمات سفر زنجان گفت: 2 هزار و 830 نفر در هتل‌ها، یک هزار و 831 نفر در میهمانپذیرها، 2 هزار و 534 نفر در هتل آپارتمان‌ها و منازل استیجاری 501 نفر اقامت کرده‌اند.
 
وی عنوان کرد: 2 هزار و 296 نفر در 574 تخته چادر در حاشیه بلوارها و پارک‌ها اسکان داده شده‌اند و علاوه بر این تعداد 501 نفر در میهمانسرای ادارات و خوابگاه‌های دانشجویی اسکان داشته‌اند.
 
نجفلو تصریح کرد: تا پایان 10 فروردین در مجموع 283 مورد بازدید نظارتی و کنترلی از اقامت‌گاه‌ها و مراکز خدمات مسافری زنجان انجام شده است که 29 مورد بازدید از مراکز اقامتی، 84 مورد رستوران و مراکز پذیرایی بین راهی، 91 مورد دفاتر خدمات مسافرتی و 79 مورد کمپ‌ها، میهمانسراها و منازل استیجاری است.
 
وی با بیان اینکه تاکنون 14 مورد تذکر برای تخلفات صنفی به محل‌های اقامت مسافران داده شده است، عنوان کرد: از این تذکرات 3 مورد مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی و 11 مورد مربوط به مراکز پذیرایی است.
 
مسئول کمیته آمار ستاد هماهنگی سفر زنجان افزود: علاوه بر این 2 مورد اخطار کتبی به مراکز پذیرایی داده شده و 2 مرکز پذیرایی نیز به دلیل تخلفات انجام شده تعطیل و در حال تعلیق هستند.
 
وی خاطر نشان کرد: این بازرسی‌ها و کنترل‌ها از نحوه خدمت رسانی به مسافران به طور مستمر ادامه می‌یابد و در صورت مشاهده تخلف یا وجود شکایت از سوی مسافران و شهروندان با آنها برخورد می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار