اینستاگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛

شعرهایی برای احمدی نژاد/خبر نرم ضرغامی/تشکر قالیباف از سپاه/بهترین وزیر روحانی

گزارش اینستاگردی امروز به صفحات مسئولین پرداخته است و واکنش های انها را به اخبار روز نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ با گسترش موج استفاده از شبکه های اجتماعی مسئولین ما هم به این موج پیوسته اند و فعالیت های گسترده ای در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام دارند.

گزارش اینستاگردی امروز شما را در جریان جدیدترین رویدادهای اینستاگرامی مسئولین کشور قرار می دهد.



بعد از پاسخ مقام معظم رهبری به نامه رئیس جمهور دکتر حسن روحانی، حمید رسایی نماید مجلس نیز مطلبی در این باره در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت سید علی کار را تمام کرد، جام زهر ترک برداشت.

سید علی کار را تمام کرد/خبر نرم ضرغامی/گله گذاری قالیباف از مسئولین

یک سال ونیم قبل وقتی روحانی از امضای توافقنامه ژنو ذوق زده بود، چندساعت پس ازآن باارسال نامه ای سرگشاده به رهبر انقلاب، پاسخ ایشان را درمنظومه فکری خود تصور میکرد امامکتوب هوشیارانه امام خامنه ای مبنی براینکه "دستیابی به آنچه مرقوم داشتید قابل تقدیر وتشکر است" نشان دادکه این رهبر هوشیار را نمیتوان بافضاسازی تبلیغاتی ومطبوعاتي درپازلی که میخواهند، قرار داد. 

این بار اما روحانی تعجیل نکرد. ابتدا رسانه های بزک کننده آمریکا در 24ساعت گذشته به فضاسازی پرداختند وتوافقنامه ای که متن آن همان فکت شیت آمریکاییها از توافقنامه لوزان است را یک پیروزی بزرگ القا کردند وبعد ازآن بود که امروز دومین نامه سرگشاده روحانی با ادبیاتی تعجب برانگیز درکنار ادعای موفقیت آمیز خواندن توافق اخیر، راه حل موضوع منطقه را نیز دراین مسیر جستجو کرده بااین تصور که اینبار پس ازفضاسازی 24ساعته، دیگر پاسخ رهبری درهمین چارچوب و درتایید توافق امضا شده خواهد بود. روحاني درنامه خود به رهبر انقلاب نوشت: "این توافق به خوبی نشان داد که ما میتوانیم درعین حفظ عزت کشور وبا رعایت خطوط قرمز نظام، با قدرتهای جهانی وارد گفتگو شویم و بابرخورداری ازاعتماد به نفس مبتنی برحقانیت مواضع وتوانمندیهای دیپلماتیک، قدرتهای جهانی را به پذیرش مواضع منطقی خود ناگزیر سازیم. این دستاورد بی نظیر درتاریخ روابط بین الملل که همه قطعنامه های تهدیدآمیز شورای امنیت را درنتیجه مذاکره کنار مینهد و زمینه را برای همکاری بین المللی -حتی درحوزه هسته ای- میگشاید، درس بزرگی برای منطقه مانیز به همراه دارد که راه حل مشکلات سیاسی منطقه نیز نه باتجاوز وکشتار وتروریسم، بلکه بامذاکره ومشارکت واقعی مردم به دست خواهد آمد." اماپاسخ صریح و پرمعنای امام خامنه ای به نامه آقای روحانی، ترک بزرگی در این پروژه ایجاد کرد:

جناب آقای رئیس جمهور
باسلام وتحیت وتشکر اززحمات فراوان جنابعالی، اولا لازم میدانم ازتلاش پیگیر وپرطاقت هیئت مذاکره کننده‌ هسته‌ای صمیمانه تشکر وقدردانی کنم وپاداش الهی رابرای آنان مسألت نمایم، سپس، به سرانجام رسیدن این مذاکرات، گام مهمی است، بااین حال لازم است متنی که فراهم آمده بادقت ملاحظه و درمسیر قانونی پیش‌بینی شده قرار گیرد وآنگاه درصورت تصویب، مراقبت ازنقض عهدهای محتمل طرف مقابل صورت گرفته وراه آن بسته شود. به خوبی میدانیم که برخی از 6دولت طرف مقابل به هیچ رو قابل اعتماد نیستند.
ازملت عزیز انتظار دارم که همچنان وحدت ومتانت خود را حفظ کنند تا بتوان درفضای آرام وخردمندانه به منافع ملی دست یافت.

والسلام علیکم ورحمة الله

سیّدعلی خامنه اي


آقای ضرغامی با شناخت کامل از شبکه های اجتماعی و اشراف کامل بر رسانه های نوین این بار مخاطبانش را با خبری نرم مواجه کرد و قدری از فضای رسمی در اینستاگرام فاصله گرفت زیرا معتقد است زبان اینستاگرام غیر رسمی و خودمانی است و تصویر نوه و پدربزرگی را به اشتراک گذاشت.


سید علی کار را تمام کرد/خبر نرم ضرغامی/گله گذاری قالیباف از مسئولین


"خبر نرم"
عکس حسین آقا در صفحه اینستاگرام را نشانش می دهم ولی او از گالری موبایل مادرش، عکس های بهترى را نشانم می دهد!
دست به فرمان بچه های کم سن و سال در استفاده از ظرفيت رسانه های نوین، بهتر از ما شده است!
تی شرت مربوط به هدیه روز پدر است که مشابهش برای نوه عزیز خریداری شد.

پی نوشت 

نمی خواهم صفحه ام خیلی رسمی شود. زبان اینستاگرام غیررسمی و خودمانی است. به اخباری از نوع بالا "خبر نرم" می گویم.
در میان موج اخبار رسمی رسانه ملی هم، همکاران خبری با قراردادن اخبار و تصاویر شیرین و قدری غیرمتعارف، تندی و زمختی اخبار رسمی را می گیرند.
یکبار در خبر سیما، گزارش خوب و شیرینی از اسب هاى ترکمن صحرا پخش شد که بعد از آن اولین خبر مربوط به قوه قضاییه بود!
آيت الله آملی لاريجانى این سوژه را تا مدت ها رها نکرده و همواره در جلسات، از آن به عنوان مصداق بی احترامی و بی توجهی به دستگاه قضا یاد می کردند. شاید حق با ایشان بود.
خدا ایشان را حفظ کند.
ایضاً خود مرا، بعد از این پست!!



رحمانی فضلی وزیر کشور هم در پستی از رهنمودهای رهبری و تلاش بی وقفه رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده در سایه عنایات خداوند برای به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای سپاسگزاری کرد.

سید علی کار را تمام کرد/خبر نرم ضرغامی/گله گذاری قالیباف از مسئولین

سلام قولا من رب رحيم 
اكنون كه با استعانت از خداوند متعال و استواری منطق و عقلانيت ايرانی در معركه جهانی، سرآغاز جديدی در نظام بين المللی در حال شكل گيری است، بايد با بهره گيری از هدایت رهبر فرزانه انقلاب آهنگ تازه ای از توسعه و پيشرفت متناسب با ظرفيت های ايران اسلامی نواخت.

سروده اين آهنگ با دستان نخبگان كشورمان انجام خواهد گرفت و سرانجام كار، احيای همه ظرفيت های سرزمينی است، كه ايرانی سربلند و آباد در نظام جهانی باشد و سرودن دوباره شعر زيبای فردوسی بزرگ كه فرمود:
" توانا بود هر كه دانا بود" 
زيرا امروز دنيا آموخت که در كنار ظرافت منطق و استدلال ايرانی-اسلامی پروژه ايران هراسی سرنوشتی پوچ ونافرجام دارد.
برای پيمودن مسير دانايی و توانايی تا هميشه مرهون رهنمود های مقام معظم رهبری، تدابير حكيمانه رييس جمهور، تلاش خستگی ناپذير مذاكره كنندگان و مقاومت وپايمردی مردم نجيب و قدرشناس هستيم و همه اين بركات از عنايات حضرت پروردگار می باشد.




پست اخیر کوچک زاده  درباره توافق هسته ای میان ایران و 1+5 واکنش های تندی از سمت کاربران داشته و برخی از کاربران که طبق روال همیشگی وقت آزادشان را با توهین و فحاشی در صفحه چهره های معروف پر می کنند و به پرخاشگران منفعل معروفند، اینبار به صفحه کوچک زاده هجوم بردند، این امر باعث شد تا مهدی کوچک زاده نماینده مجلس شورای اسلامی با به اشتراک گذاری پست جدیدی در اینستاگرام، حسابي از این افراد گلایه کند و دلخوري خود را با ضميمه كردن يه عكس نوشته طنز منتشر كند.


سید علی کار را تمام کرد/خبر نرم ضرغامی/گله گذاری قالیباف از مسئولین

از کسانی که نمی توانند فحش ندهند و بدون فحاشی آرامش پیدا نمی کنند (خصوصا از نوع رکیک و مستهجن) خواهش می کنم برای حفظ حرمت انسانهای محترم و شریفی که در این صفحه برای ابراز نظر اعم از مخالف یا موافق حضور می یابندفحش هایشان را در دایرکت مستقیما برای خودم بفرستند! 
ممکن است عده ای تصور کنند اگر در دایرکت فحش بدهند آمار مخالفان پایین می آید این عزیزان در قسمت عمومی بنویسند به عنوان مخالف فحشی در دایرکت نثار من کرده اند!


منوچهر متکی وزیر سابق امورخارجه کشورمان هم تصویری از حضور خود در مراسم سخنرانی مؤسسه روابط بین الملل ورشو لهستان را در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت، گزارش كاري اينستاگرامي از چهره آرام آقاي متكي و نگاهي كه حاكي از مشغوليت ذهني ايشان دارد.
 

سید علی کار را تمام کرد/خبر نرم ضرغامی/گله گذاری قالیباف از مسئولین

سخنرانی در مؤسسه روابط بین الملل ورشو لهستان در جمع نخبگان علوم سیاسی و روابط بین الملل


اینطور که به نظر می رسد مقامات سپاه پاسداران کشورمان هم از مخاطبان صفحه اینستاگرام دکتر قالیباف هستند چرا كه بعد از گله گذاری دکتر قالیباف از ساخت و ساز بدون مجوز میدان سپاه، به دستور مسئولین سپاه پاسداران اين ساخت و ساز متوقف شد و دکتر  هم به رسم ادب متنی برای تشکر از همکاران قدیمی خود برايشان به اشتراک گذاشتند.

سید علی کار را تمام کرد/خبر نرم ضرغامی/گله گذاری قالیباف از مسئولین


چندی پیش مطلبی را درباره ساخت سازه ای بلند در#میدان_سپاه با برادرانم در ميان گذاشتم. پس از انتشار مطلب در جلسه اي با حضور جمعي از ايشان، جزئيات موضوع با عنايت به قواعد و ضوابط طرحهاي جامع و تفصيلي، مورد گفتگو قرار گرفت. پس از بررسی موضوع و شنیدن مطالب وارده، دوستان اشراف کاملی نسبت به تمامی ابعاد و مسایل مرتبط با ساخت این بنا پیدا کرده و برادر بزرگوارم#سردار_عزيز_جعفري، فرمانده محترم #سپاه_پاسداران، دستور کاهش فوری طبقات را ابلاغ کردند. از این اقدام قاطعانه، شجاعانه و صادقانه همرزمان سابق خود تشکر و قدردانی می کنم؛ اقدامی که بار دیگر نشان داد سپاه همواره در تبعیت از قوانین و صیانت و حفظ #حقوق_مردم پیشرو و مقدم است.

محمدباقر قالیباف
.
.
۹۴/۴/۲۴




 این روزها که ماه مبارک رمضان نفس های آخر خود را می کشد اهالی شعر و هنر شبي را هم را به دیدار دکتر احمدی نژاد اختصاص دادند و بخشی از سروده هایشان را برای رئیس جمهور سابق خواندند و صفحه ی اینستاگرام دکتر احمدی نژاد هم آخرین پست خود را به این دیدار اختصاص داد.

سید علی کار را تمام کرد/خبر نرم ضرغامی/گله گذاری قالیباف نتیجه داد

جمعی از اهالی شعر و هنر به مناسبت ماه مبارک رمضان با دکتر محمود احمدی نژاد دیدار کردند. 
در این دیدار تعدادی از شعرا بخشی از سروده های خود را با مضامین مذهبی، اخلاقی و سیاسی در مقابل دکتر احمدی نژاد قرائت کرده و ایشان نیز درباره مسائل مختلف با آنها سخن گفتند.



اینستاگرام منتسب به آیت الله هاشمی رفسنجانی با انتشار مطلبی از زبان ایشان بر صلح طلبی و صلح جویی ایرانیان تأکید کردند و گفتند هوچي گري بعضي ها دليل بر پيروزي مردم ايران است.

سید علی کار را تمام کرد/خبر نرم ضرغامی/گله گذاری قالیباف از مسئولین


آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، ناراحتی لابی صهیونیست‌ها در آمریکا و همچنین حاکمان رژیم جعلی اسرائیل را نشانه پیروزی بزرگ ایران در میدان مذاکرات دانست و گفت: پیروزی دیگر این ماجرا، تفوق متن و استدلال بر هیاهو و هوچی‌گری است.
ایشان افزود: آن چه در طول این مذاکرات تیم دیپلماسی ایران با صبوری انجام دادند، نشان از ذات مردم ایران در صلح طلبی و صلح‌جویی دارد.



دکتر پزشکیان نماینده مجلس هم در پست اینستاگرامی خود اذعان کرد ظریف بهترین وزیر دولت روحانی است و بايد از خبرگی و توانایی او و تیم مذاکره کننده اش تجلیل کرد.

سید علی کار را تمام کرد/خبر نرم ضرغامی/گله گذاری قالیباف از مسئولین


تلاش و دست آورد های این تیم از همان روز اول که برخی ها به آن ها بی احترامی می کردند، چه به نتیجه می رسید و چه به نتیجه نمی رسید باعث شده که انسجام و وحدت بین المللی که در زمان دولت های نهم و دهم علیه ایران ایجاد شده بود را در هم شکند.

اگر تیم مذاکره کننده، کاردان، کارشناس و خبره نبود، نمی توانست به مذاکره ادامه دهد و این افراد به خاطر وجود تجربه و خبرگی توانستند کار خود را به بهترین وجه انجام دهند. 
همانطور که آمریکا دست از سر ملت ایران بر نمی دارد، دلواپسان نیز دست از سر ملت بر نخواهند داشت و هر روز یک مسئله جدیدی برای دولت و ملت ایجاد خواهند کرد.



گزارش: هانیه میرزاهدایتی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.