هرچه به شروع لیگ پانزدهم نزدیک تر می شویم شرایط تیم ها برای آمادگی فشرده تر و سخت تر می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چیزی به شروع لیگ پانزدهم باقی نمانده و تیم ها با حساسیت ویژه ای برای رقابت با یگدیگر آماده می شوند.


خلیلیان به ترکیه رسید
 مدیرعامل تیم سپاهان برای اطلاع از وضعیت آماده سازی تیم سپاهان و جلسه با فرکی راهی ترکیه شد. مهرزاد خلیلیان به ترکیه رسید تا در جلسه با فرکی تکلیف دو بازیکن خارجی این تیم را مشخص و پرونده نقل و انتقالات را ببندد. وی در جلسه ای با فرکی در مورد روند کار صحبت می کند و گزارش کار او را مرور خواهد کرد.

گویا دو بازیکن خارجی در برنامه های نقل و انتقال تیم سپاهان هستند و خلیلیان قصد دارد در مورد جذب آنها با فرکی گفتگو و در واقع تعیین تکلیف کند.


قرارداد 19 بازیکن گسترشی ثبت شد
 قرارداد 19 بازیکنان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با حضور نمایندگان هیآت فوتبال به ثبت رسید. 19 بازیکن که با تیم گسترش فولاد به توافق رسیده بودند قراردادهای خود را در هیات فوتبال تبریز ثبت کردند. به این ترتیب مرتضی اسدی، مهدی کیانی، داود نوشی صوفیانی، سید محسن حسینی، محمد نصرتی، رضا کریمی، سید امید نظامی پور، ایوب کلانتری، گئورگی گئورگیف ، مگنو باتیستا، علیرضا لطیفی ، مصطفی اکرامی، محمد ابراهیمی، امیرحسین کریمی، محمد امین بناء خطیبی، میثم صادقی، داریوش شجاعیان، رضا جبارنژاد و سعید صادقی از جمله بازیکنانی هستند که قرارداد خود را با تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز به ثبت رساندند.


فولادی ها تخفیف می خواهند
 مسئولان تیم فولاد خوزستان  خواهان تخفیف در محرومیت خانزاده شدند. قرارداد خانزاده با فولاد با انتقادهای زیادی همراه بود چرا که وی فارغ از رفتار های نا شایست اخیر با محرومیت هم رو به رو است و نمی تواند تیمش را همراهی کند. از این رو مسئولان باشگاه فولاد از کمیته اخلاق که این بازیکن را محروم کرده درخواست کردند در محرومیت وی تخفیف قائل شوند.


استقلالی ها راهی کرج
بازیکنان استقلال خوزستان قراردادهای خود را در هیات فوتبال ثبت کردند. اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان با حضور در هیئت فوتبال استان خوزستان، قراردادهای خود را به ثبت رساندند. به این ترتیب آن ها با خیال راحت امروز راهی کرج می شوند و در دهکده ورزشی چهار باغ کرج اردو برگزار خواهند کرد. این اردو تا دوم تیر طول می کشد و شاگردان ویسی پس از آن دوباره به اهواز بر می گردند.


استارت دوباره صبا
تمرینات تیم صبا دوباره استارت خورد. پس از جلسه‌ای که در استانداری قم پیرامون مشخص شدن نحوه ادامه برنامه‌های آماده‌سازی صبای قم برای حضور در مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار شد، مقرر شد تیم صبای قم روند آماده‌سازی خود برای حضور در لیگ جدید فوتبال باشگاه‌های برتر کشور ادامه دهد.به این ترتیب کادر فنی و بازیکنان صبای قم با حضور در زمین چمن مجموعه ورزشی هلال‌احمر قم روند آماده سازی و برنامه‌های تمرینی برای حضور در مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال را ادامه خواهند داد.


ضیافتی برای بازیابی فوتبالی ها
در ضیافت افطاری دیشب بازیکنان و کادرفنی تیم صبا توجیه شدند. انصراف ناگهانی سیروس محجوب از خرید تیم صبا این تیم را به لحاظ روحی بهم ریخت. از این رو استاندار قم که عامل اصلی فروش سهام این تیم بود دیشب در مهمانی افطاری از این تیم و اعضایش میزبانی  کرد. در این ضیافت مشاور عالی وزیر کشور و سرپرست استانداری قم حضور داشتند و در مورد برنامه هایشان برای ادامه کار تیم صبا به آنها توضیح دادند تا شاید به این ترتیب شرایط تغییر کرده و بازیکنان روحیه از دست رفته خود را باز یابند. گویا مسئولیت تیم را تا زمان پیدا شدن خریدار جدید استانداری برعهده خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار