مدافع با تجربه تیم گسترش فولاد گفت:تیم سن بالا ها نیستیم بلکه تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه هستیم که هر تیمی لازم دارد.

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: شرایط برای پیوستن به گسترش فراهم بود و من هم ترجیح دادم به این تیم بیایم.

وی ادامه داد: هر بازیکنی که در تراکتور بازی کرده باشد و بداند چه تیم ریشه داری است دوست دارد دوباره به این تیم برگردد. من هم صحبت هایی با آن ها کرده بودم ولی قسمت نشد با هم کار کنیم. ولی شرایط گسترش بهتر بود و با توجه به شناحتی که از مربی این تیم داشتم گسترش را انتخاب کردم.

این بازیکن در مورد بازگشت به تبریز افزود:باور نمی کنید من این شهر را چقدر دوست دارم. آب و هوای نبریز نشاط آور است و هر زمان که در این شهر بودم خوب بود و بهترین روزهای فوتبالم را سپری کردم.

وی در مورد میانگین سنی بازیکنان این تیم گفت: ما فقط چند بازیکن سن بالا داریم که آنها هم همگی مهره های کلیدی هستند و حضور و تاثیر گذاریشان از جوان ها بیشتر است.من مطمئن هستم تیم ما با وجود بازیکنان جوان و با تجربه فصل خوبی را تجربه می کند.

نصرتی با اشاره به جایگاه احتمالی تیم گسترش در پایان فصل گفت: الان برای قضاوت در این مورد زود است. ولی هدف مجموعه گسترش فولاد کسب بهترین جایگاه است از این رو همه اعضا تلاش می کنند در پایان فصل بهترین جایگاه ممکن نسیب تیم ما شود. چون با این هدف پا به مسابقات می گذاریم.

وی افزود: چه فرقی می کند چه قرعه ای به نام ما رقم بخورد .مهم این است که ما باید با همه این تیم ها بازی کنیم.در فرصتی که داشتیم سعی شده است به بهترین شکل آماده شویم از این رو تمرینات منظمی داشتیم، همه اعضای تیم خیلی با انگیزه هستند و امیدوارم بتوانیم گام اول را که خیلی هم موثر است محکم برداریم و در سایر بازی ها هم موفق باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار