سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تاکید می‌کند هیچ‌وقت قول قهرمانی به هوادران و مسئولان این تیم نداده است.

تونی اولیویرا در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره تاخیر در ثبت قردادش با تراکتورسازی اظهار کرد: تعللی در کار نبود بلکه می‌خواستیم در فرصتی مناسب ثبت کنیم. من هواداران و تیم تراکتورسازی را دوست دارم و با خواست قلبی به این تیم آمدم ولی طبیعی بود که اصول حرفه ای را هم رعایت کنم.
 
وی ادامه داد: من از خریدهای تراکتور ناراضی نبودم. بلکه از بازیکنانی که نتوانستیم با آنها به نتیجه برسیم ناراضی بودم ولی دلیل تاخیر در ثبت قرادادم این نبود. هر مربی دیگری جای من بود دوست داشت آندو و ادینهو را بگیرد ولی واقعا زور باشگاه به تیم های عربی نرسید و ما در شرایطی که روی آنها خیلی حساب کرده بودیم نا کام ماندیم.
 
مربی تراکتورسازی درباره قول قهرمانی به هوادران این تیم توضیح داد: من از ابتدا هم قولی برای قهرمانی نداده بودم. من از اول گفتم تلاش می کنم تراکتور را قهرمان کنم و آرزوی هواداران تحقق پیدا کند. همین حالا هم می گویم که تلاش می کنم ولی هیچ وقت قول ندادم. اصلا در فوتبال نباید قول داد.
 
تونی با اشاره به قرعه کشی مسابقات گفت: ما از بازی اول با نفت تا آخرین بازی لیگ برای کسب پیروزی به میدان می رویم ولی برد و باخت در تمام بازیها وجود دارد و باید تلاش کنیم تا برنده باشیم سایر مسائل از قدرت ما خارج است و به سرنوشت بستگی دارد اما تیم من و بازیکنانم تا آخرین نفس برای موفقیت تراکتور می جنگند.
 
وی افزود: هنوز تیم‌مان کامل نشده است.می توانیم بهتر از این باشیم .باید تیم را آماده مسابقه کنیم از این رو در پی برگزاری چند بازی دوستانه در اردوی تهران هستیم تا آماده مسابقه شده و نفرات را بعد از چند هفته تمرین محک بزنیم. از این رو بهتر است فعلا درباره آمادگی حرفی نزنم.
 
این مربی ادامه داد: امیدوارم هواداران همچنان حامی ما باشند. چون آن‌ها تاثیر مستقیم روی تیم ما دارند.قدرت تیم ما به خاطر حمایت های آن‌ها است. برای همین هر چه آن‌ها آرام‌تر باشند تراکتورسازی موفق تر است. امیدوارم آن‌ها همچنان ما را حمایت کنند  ما هم بتوانیم خواسته آن‌ها را برآورده کنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار